Νεος Περιφερειακος Διευθυντης Εκπαιδευσης ΑΜ-Θ ο Σαββας Μελισσοπουλος

Τα ονόματα των εκπαιδευτικών που διορίστηκαν σε θέσεις Περιφερειακών Διευθυντών Εκπαίδευσης, ύστερα από αίτησή τους και με βάση μία σειρά από κριτήρια όπως η αναμόρφωση της εκπαίδευσης και οι σπουδές τους, ανακοίνωσε το υπουργείο Παιδείας.

Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης Ανατολικής Μακεδονίας και Θράκης ορίστηκε ο Σάββας Μελισσόπουλος του Παύλου, εκπαιδευτικός Εκπαίδευσης κλάδου ΠΕ70 από την Ξάνθη και μέχρι πρότινος Διευθυντής Α΄Βάθμιας Εκπαίδευσης Ξάνθης.

Ο κ. Μελισσόπουλος με πλούσια σταδιοδρομία έως τώρα στον χώρο της εκπαίδευσης, αλλά και συνεχή παρουσία στα κοινωνικό-πολιτικά δρώμενα του Ν.Ξάνθης, είναι ένας από τους 13 στο σύνολο διορισθέντες Περιφερειακούς Διευθυντές όλης της χώρας, οι οποίοι επιλέχθηκαν βάση των επιστημονικών τους προσόντων (Τίτλοι σπουδών – διδακτορικό, μεταπτυχιακό, μετεκπαίδευση, καταρτίσεις, συγγράμματα κλπ), τη διοικητική εμπειρία (προϋπηρεσία σε διευθυντικές θέσεις- σχολικές μονάδες, Δ/νσεις και γραφεία διοίκησης της εκπαίδευσης, υπηρεσιακά συμβούλια κλπ) και την κοινωνική δραστηριότητά τους (συμμετοχή σε θεσμούς και όργανα αναπτυξιακής, κοινωνικής, επιστημονικής και εκπαιδευτικής δράσης).

Σάββας Μελισσόπουλος, Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης ΑΜ-Θ «Μεγάλο στοίχημα για μένα το έργο του προκατόχου μου»

Ο νεοδιορισθείς Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης, σε μία σύντομη συζήτηση με τον «ΠτΘ» δήλωσε αρχικά την εκτίμησή του για το προκάτοχό του κ. Κελεσίδη και την δουλειά την οποία αυτός κατέβαλλε κατά την διάρκεια την θητείας του. «Ο κ. Κελεσίδης, ένας εξαιρετικός περιφερειακός διευθυντής κατάφερε μέσω της πολύ δουλειάς και του σωστού σχεδιασμού να διαμορφώσει μία απόλυτα νοικοκυρεμένη περιφερειακή διεύθυνση, γεγονός που αποτελεί πολύ μεγάλο στοίχημα και για τον επόμενο, δηλαδή για εμένα».

Ο κ. Μελισσόπουλος υπογράμμισε ότι σκοπός του είναι να έχει μία πολύ καλή συνεργασία με όλους τους παράγοντες και σε συνδυασμό με χαμηλούς τόνους και σκληρή δουλειά με σωστή συνεργασία και συντονισμό, χωρίς αγκυλώσεις, θα καταφέρουν να αντιμετωπίσουν τα αληθινά προβλήματα της εκπαίδευσης τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι νεοδιορισθέντες περιφερειακοί διευθυντές.

«Αν και ζούμε σε μία περίοδο με προβλήματα η περιφέρεια ΑΜ-Θ βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση σε σχέση με άλλες περιφέρειες»

Σε ό,τι αφορά τα προβλήματα που αντιμετωπίζει ο χώρος της εκπαίδευσης σήμερα ο κ. Μελισσόπουλος δήλωσε πως παρά το γεγονός ότι ζούμε σε μία περίοδο με πάρα πολλά προβλήματα και αρκετά ζητήματα ανοιχτά, η περιφέρεια ΑΜ-Θ βρίσκεται σε πολύ καλή κατάσταση σε σχέση με άλλες περιφέρειες, λόγω κυρίως της δουλειάς του προκατόχου του. «Κάθε χρονιά το ζητούμενο στην εκπαίδευση μπορεί να είναι και το αυτονόητο, να λειτουργήσουν δηλαδή οι σχολικές μονάδες με επάρκεια σε ανθρώπινο δυναμικό και να έχουμε και τα οικονομικά μέσα να υποστηρίξουμε αυτή την προσπάθεια, αυτή την παιδαγωγική διαδικασία. Μέχρι τώρα σε ό,τι αφορά αυτά τα δύο επίπεδα νομίζω ότι υπάρχουν δυνατότητες βελτίωσης αλλά είμαστε σε πολύ καλό στάδιο και εν πάση περιπτώσει εν μέσω της οικονομικής κρίσης που βιώνουμε θεωρώ ότι θα καταφέρουμε να βγάλουμε με αξιοπρέπεια την σχολική χρονιά».

Αξιόλογες οι προσπάθειες του υπουργείου για την ομαλή λειτουργία του συστήματος

Σε ό,τι αφορά το Υπουργείο Παιδείας ο κ. Μελισσόπουλος εξέφρασε την άποψη ότι τα τελευταία δύο χρόνια καταβάλλονται αξιόλογες και μεγάλες προσπάθειες από πλευράς του Υπουργείου για να μπορέσει να λειτουργήσει το σύστημα ομαλά. «Δεν μπορώ να πω ότι δεν υπάρχουν αστοχίες και προβλήματα, αλλά τηρουμένων των αναλογιών είναι πολύ καλά τα πράγματα στην εκπαίδευση και με έναν πολύ καλό προγραμματισμό μπορούμε και εμείς να συμβάλλουμε στη βελτίωσή του».

Είμαι υπέρ των σχεδιασμένων παρεμβάσεων και όχι των πρόχειρων και αποσπασματικών

Τέλος, σε ερώτηση σχετικά με το πολύπαθο ζήτημα των πανελληνίων εξετάσεων και το ενδεχόμενο κατάργησής τους ο κ. Μελισσόπουλος δήλωσε υπέρ «των σχεδιασμένων παρεμβάσεων και όχι των πρόχειρων και των αποσπασματικών» συμπληρώνοντας πως κάθε παρέμβαση που γίνεται στην Ελλάδα πρέπει επιτέλους να αξιολογείται και μετά να γίνονται οι διορθωτικές κινήσεις. «Δεν πρέπει ο κάθε ένας που έρχεται από εμάς να βάζει μία διαφορετική πινελιά, μια πολύ ωραία ιδέα που έχει και να αναστατώνουμε την εκπαιδευτική κοινότητα με προσωρινές λύσεις τις οποίες αύριο μπορεί να τις αποσύρουμε και να φέρουμε κάποιες άλλες».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.