Μαθητες και εκπαιδευτικους απο Ισπανια και Βουλγαρια φιλοξενησε το 4ο Γυμνασιου Κομοτηνης

Όλοι μαζί δημιούργησαν δημιουργικές δραστηριότητες για τα σχολικά διαλείμματα

Το 4ο Γυμνάσιο Κομοτηνής  είχε την χαρά να φιλοξενήσει τις αντιπροσωπείες των σχολείων με τα οποία συνεργάζεται στα πλαίσια του Ευρωπαϊκού προγράμματος Erasmus+ με τίτλο BREAK 4 ALL. BREAK 2 U. JOIN US Break Inclusion time Let’s join us!

Οι αντιπροσωπείες αποτελούνταν από δώδεκα μαθητές και τρεις συνοδούς καθηγητές από την Ισπανία και τη Βουλγαρία οι οποίοι έφτασαν την Τετάρτη, 3 Μαΐου στην πόλη της Κομοτηνής.

Τα παιδιά διέμεναν σε σπίτια μαθητών του σχολείου, ανταποδίδοντας την φιλοξενία που τους είχε προσφερθεί κατά τις δύο προηγούμενες επισκέψεις στις οποίες και συμμετείχαν. Η πρώτη μέρα υποδοχής ήταν η Πέμπτη, 4 Μαΐου κατά την οποία οι ξένοι καθηγητές και μαθητές επισκέφθηκαν το 4ο Γυμνάσιο. Οι υπεύθυνοι καθηγητές ετοίμασαν μια όμορφη γιορτή, μαθητές του σχολείου χόρεψαν με παραδοσιακές στολές θρακιώτικους χορούς, ενθαρρύνοντας και τους ξένους μαθητές να συμμετέχουν. Επίσης η χορωδία του σχολείου ετοίμασε παραδοσιακά τραγούδια.

Στη συνέχεια ακολούθησαν οι δραστηριότητες του προγράμματος. Το πρόγραμμα έχει σαν στόχο να ενσωματώσει στο σχολικό πλαίσιο και κατά την διάρκεια των σχολικών διαλειμμάτων διάφορες δραστηριότητες που μπορούν να γίνουν από τους μαθητές, ώστε να τους ενθαρρύνει και να βοηθήσει στην κοινωνικοποίησή τους. Ανάμεσα στις δραστηριότητες που προετοίμασε το 4ο Γυμνάσιο ήταν και ο χορός. Τα παιδιά χόρεψαν στο γυμναστήριο του σχολείου σε μοντέρνους ρυθμούς, ακολουθώντας τις χορογραφίες που προβάλλονταν μέσω της εφαρμογής «Just dance». Μία επόμενη δραστηριότητα ήταν η κατασκευή ενός μικρού παζλ. Χωρισμένοι σε μικτές ομάδες έφτιαξαν παζλ με το λογότυπο του προγράμματος, που είχαν οι ίδιοι δημιουργήσει σε πρότερη φάση.

Το απόγευμα της ίδιας μέρας στην αίθουσα υπολογιστών του σχολείου, οι μαθητές εργάστηκαν σε μικτές ομάδες προκειμένου να διενεργήσουν έρευνα στο διαδίκτυο σχετικά με την εύρεση του κατάλληλου ψηφιακού εργαλείου, με το οποίο θα πρέπει να δημιουργήσουν το ψηφιακό βιβλίο, όπου θα παρουσιάζεται το πώς εφαρμόστηκε το πρόγραμμα στα τρία σχολεία.

Γνωριμία με την περιοχή και πάρτυ

Την Παρασκευή, 5 Μαΐου οι εταίροι συμμετείχαν σε ημερήσια εκδρομή στη Θάσο, όπου είχαν την ευκαιρία να επισκεφτούν το αρχαιολογικό μουσείο και να απολαύσουν τις ομορφιές του νησιού.

Το Σάββατο, 6 Μαΐου πραγματοποιήθηκε επίσκεψη στον αρχαιολογικό χώρο των Φιλίππων, καθώς και περιήγηση στην παλιά πόλη της Καβάλας.

Το ίδιο βράδυ τα γκρουπ αποχαιρετίστηκαν στο πάρτυ που διοργανώθηκε στο σχολείο, όπου υπήρξε άφθονο κέφι, χορός, μουσική και φαγητό. Απονεμήθηκαν τα διπλώματα συμμετοχής στο πρόγραμμα και μοιράστηκαν αναμνηστικά δωράκια.

Το πρόγραμμα ολοκληρώνεται τον Δεκέμβριο του 2023 με την ολοκλήρωση του ψηφιακού βιβλίου, του blog καθώς και της ιστοσελίδας του προγράμματος τα οποία και θα αποτελέσουν τα παραγόμενα αποτελέσματα.

«Η ενασχόληση μας με το συγκεκριμένο πρόγραμμα ήταν η αφορμή να εξετάσουμε το πώς εφαρμόστηκε το πρόγραμμα αυτό στο σχολείο της Ισπανίας και να προσπαθήσουμε να αντλήσουμε το καλύτερο δυνατόν από τα οφέλη που έχει στο σχολικό περιβάλλον. Η ιδιαιτερότητα του ισπανικού σχολείου να έχει ένα μεγάλο διάλειμμα των 30 λεπτών διευκολύνει την εφαρμογή των παιχνιδιών στα διαλείμματα. Στο 4ο Γυμνάσιο η εφαρμογή έγινε μέσα από τα προγράμματα σχολικών δραστηριοτήτων, τους εκπαιδευτικούς ομίλους καθώς και το μάθημα των εργαστηρίων δεξιοτήτων. Θεωρούμε ότι ο βασικότερος στόχος του που ήταν η συμπερίληψη, έχει επιτευχθεί και θα συνεχίσουμε το νέο σχολικό έτος να επεκτείνουμε και να βελτιώνουμε τους τρόπους εφαρμογής του στο σχολείο μας» τόνισαν σε δήλωσή τους οι υπεύθυνοι του προγράμματος καθηγητές του 4ου Γυμνασίου Κομοτηνής.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.