Ικανοποιηση απο τα αποτελεσματα του Φεστιβαλ ΓουελΚΟΜ

Πέτρος Ζωγράφου, Αντιδήμαρχος Τουρισμού: «Κατορθώσαμε και βγάλαμε τον κόσμο από τα σπίτια του, διασκεδάσαμε όλοι μαζί, και αυτό ήταν πολύ σημαντικό»

«Δεν είμαστε κλειστοί στους Κομοτηναίους επαγγελματίες, έγινε επικοινωνία, και από εκεί και πέρα έμεινε στους φορείς τους» ανέφερε για το Street Food Festival

Τις βάσεις για να γίνει ακόμα καλύτερο και να ξεφύγει από τα όρια της Ροδόπης θεωρεί πως έβαλε το διήμερο του Φεστιβάλ ΓουελΚΟΜ ο Αντιδήμαρχος Τουρισμού του Δήμου Κομοτηνής κ. Πέτρος Ζωγράφου.

Ο κ. Ζωγράφου τόνισε πως το διήμερο ήταν πολύ σημαντικό, γεμάτο με χορό και μουσική, αθλητικές εκδηλώσεις, θέατρο δρόμου, και φυσικά το street food festival, με φαγητό από όλο τον κόσμο.

«Κατορθώσαμε και βγάλαμε τον κόσμο από τα σπίτια του, διασκεδάσαμε όλοι μαζί, και αυτό ήταν πολύ σημαντικό, γιατί ο κόσμος το χρειαζόταν και είχε καιρό να το νιώσει» ανέφερε.

Ο σχεδιασμός από την αρχή ήταν να γίνει σε τρία διαφορετικά σημεία, στο πάρκο, την Κεντρική πλατεία και την Πλατεία Αρχιεπισκόπου Χρυσάνθου, που ο κ. Ζωγράφου θεωρεί πως κατάφεραν να μοιράσουν το ενδιαφέρον, παρόλο που όπως ήταν αναμενόμενο το Street Food Festival συγκέντρωσε πολύ κόσμο στο πάρκο.

Στόχος να μεγαλώνει κάθε χρόνο

Μπορεί αυτό να ήταν το πρώτο φεστιβάλ, όμως στόχος τους είναι να πάνε και ένα βήμα πιο πέρα, σημείωσε ο κ. Ζωγράφου και να κάνουν θεσμό το συγκεκριμένο φεστιβάλ.

Άλλωστε σύμφωνα με την τουριστική μελέτη που εκπονήθηκε για το Δήμο Κομοτηνής, ένας από τους πυλώνες είναι η θεσμοθέτηση δύο ή τριών μεγάλων εκδηλώσεων κατά τη διάρκεια του χρόνου.

Μία από αυτές ήταν η υποδοχή των φοιτητών, που δίνουν ζωντάνια στην πόλη και τονώνουν την οικονομία της, θέλοντας πέρα από το καλωσόρισμα να τους γνωρίσουν τους φορείς και τις εθελοντικές οργανώσεις, και να μάθουν τι γίνεται γύρω από αυτό το κομμάτι, κάτι που έγινε με την δράση ΓουελΚΟΜ@Εθελοντισμός το πρωί της Κυριακής.

«Θέλουμε όλο αυτό να συνεχιστεί, έγινε το πρώτο για να γίνει το δεύτερο και μετά το τρίτο, μαθαίνουμε από τις τυχόν παραλείψεις και ξεκινάμε ήδη να σχεδιάζουμε το επόμενο, γιατί έτσι μόνο θα καταφέρουμε να το κάνουμε πολύ καλύτερο» τόνισε, γιατί στόχος της Αντιδημαρχίας Τουρισμού είναι να δημιουργήσει τις συνθήκες ώστε οι εκδηλώσεις να περάσουν τα σύνορα της Ροδόπης και να προσελκύσει κόσμο από πιο μακριά, και σε αυτό το πλαίσιο κινούνται και στις υπόλοιπες δράσεις που σχεδιάζουν.

Γιατί τόσοι λίγοι Κομοτηναίοι επαγγελματίες στο Street Food Festival;

Ερωτηθείς για τους λόγους της μικρής συμμετοχής καταστημάτων από την Κομοτηνή στο Street Food Festival, ο κ. Ζωγράφου σημείωσε πως ο Δήμος Κομοτηνής, βλέποντας την επιτυχία της διοργάνωσης σε Ξάνθη και Αλεξανδρούπολη, ήρθε σε επαφή με τους διοργανωτές του, που ήταν θετικοί στο να κάνουν κάτι αντίστοιχο στην Κομοτηνή, και δέχτηκαν χωρίς να λάβουν κάτι από το Δήμο, πέρα από την παραχώρηση του σημείου.

Θεωρώντας πως το πάρκο ήταν ιδανικό σημείο, και θέλοντας να το συνδυάσει με τις άλλες δράσεις, ο δήμος προέβη στην παραχώρηση του χώρου, και ζήτησε να συμπεριληφθούν και επιχειρηματίες από την Κομοτηνή, κάτι για το οποίο ήταν θετικοί, μιας και εξέφρασαν προς το Δήμο, σύμφωνα με τον κ. Ζωγράφου, την επιθυμία να έρθουν όσο το δυνατόν περισσότερες επιχειρήσεις.

Άλλωστε η χωροθεσία στο κέντρο του πάρκου, τόνισε, έγινε γιατί χωρούσαν εκεί όλες οι επιχειρήσεις που είχαν εκφράσει ενδιαφέρον, τονίζοντας πως αν είχαν περισσότερες επιχειρήσεις, θα είχαν παραχωρηθεί επιπλέον χώροι.

Πριν όμως «κλείσουν» οι θέσεις, ζήτησαν από την διοργανώτρια ΚΟΙΝΣΕΠ να αποστείλει πρόσκληση συμμετοχής προς τους φορείς, μιας και ο Δήμος δεν μπορεί να ωθήσει κανένα επαγγελματία να συμμετάσχει στη δράση αυτή.

Αυτό και έγινε στις 7 Σεπτεμβρίου προς τους αρμόδιους φορείς, όπως η ΟΕΒΕΣ Ροδόπης, όσο και το Σωματείο Καφεποτοπωλών, τα οποία κοινοποιήθηκαν και στο Δήμο. «Από εκεί και πέρα τι έκαναν οι φορείς με τους επαγγελματίες, δεν μπορούμε να γνωρίζουμε» σημείωσε.

Παρόλα αυτά βρέθηκαν επαγγελματίες που δεν γνώριζαν και επικοινώνησαν με τον κ. Ζωγράφου, όπως η μοναδική επιχείρηση από την Κομοτηνή που συμμετείχε στο φεστιβάλ, στους οποίους εξήγησε πως η ενημέρωση έγινε στους φορείς, όμως τους έδωσε τα στοιχεία επικοινωνία των διοργανωτών, για να μπορέσουν να συζητήσουν μαζί τους.

«Οι όροι και οι προϋποθέσεις που έπρεπε κάποιος να συμμετάσχει, είχε να κάνει με το συμβόλαιο που έπρεπε να υπογράψουν με την ΚΟΙΝΣΕΠ» ξεκαθάρισε.

Αναγνώρισε βέβαια πως αυτό που διαφοροποίησε την συγκεκριμένη δράση, ήταν και η διαφορετικότητα των γεύσεων που δεν υπάρχουν στην Κομοτηνή.

Όσο για την επόμενη μέρα, και πώς μπορεί να βελτιωθεί η κατάσταση στο μέλλον, τόνισε πως πρέπει να συζητήσουν με τους επαγγελματίες και να ξεκαθαρίσουν τα πράγματα, όμως θα πρέπει να βρεθεί μια φόρμουλα για να κάνουν την δράση καλύτερη και να προσελκύσουν κόσμο.

«Δεν είμαστε κλειστοί στους Κομοτηναίους επαγγελματίες, έγινε επικοινωνία, και από εκεί και πέρα έμεινε στους φορείς τους» ανέφερε χαρακτηριστικά, παραπέμποντας σε αυτούς, επαναλαμβάνοντας πως ζήτησαν από τους διοργανωτές να κληθούν και τοπικές επιχειρήσεις, κάτι που επιβεβαίωσαν πως έγινε ένα μήνα πριν τη διοργάνωση.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.