«Η ΕΛΜΕ Ροδοπης για αλλη μια φορα εκτιθεται στα ματια των εκπαιδευτικων»

Ο Π. Κεραμάρης απαντά στα περί μείωσης τμημάτων στο ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής

Στην καταγγελία της ΕΛΜΕ Ροδόπης περί μείωσης των τμημάτων στο ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής απαντά με ανακοίνωσή του ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης κ. Παναγιώτης Κεραμάρης. Απευθυνόμενος στην ΕΛΜΕ Ροδόπης ο περιφερειακός διευθυντής σημειώνει πως «η πλειοψηφία του ΔΣ οδηγεί την εκπαιδευτική κοινότητα της Ροδόπης σε επικίνδυνο κατήφορο» για να υπογραμμίσει σε αυστηρό τόνο πως «οι κυβερνήσεις που κατέστρεψαν τη χώρα, των οποίων άξιο τέκνο είναι ο κ. Βασιλειάδης, ζητούν και τα ρέστα από τη σημερινή κυβέρνηση και από την σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας».
 
Ο κ. Κεραμάρης στη συνέχεια παρουσιάζει αριθμητικά στοιχεία τα οποία σύμφωνα με τον ίδιο «καταδεικνύουν απερίφραστα όχι μόνο το ενδιαφέρον για την ειδική αγωγή αλλά και τις ικανότητες που διαθέτουν όλοι οι εμπλεκόμενοι» για να απαντήσει στα περί της κατάργησης τμημάτων στο ΕΕΕΕΚ Κομοτηνής πως «ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης άσκησε τις κατά το νόμο αρμοδιότητές του  και, ήδη, το σχολείο λειτουργεί σύννομα και με ολιγομελή τμήματα». 

Αναλυτικά η ανακοίνωση του περιφερειακού διευθυντή εκπαίδευσης ΑΜΘ: 

«Η ΕΛΜΕ Ροδόπης για άλλη μια φορά εκτίθεται στα μάτια των συναδέλφων εκπαιδευτικών, όπως  εκτέθηκε το Νοέμβριο του 2015 με τις προσλήψεις αναπληρωτών, αλλά και το Μάιο του 2017, με υπόθεση που αφορούσε στο Μουσικό Σχολείο Κομοτηνής. Η πλειοψηφία του ΔΣ οδηγεί την εκπαιδευτική κοινότητα της Ροδόπης σε επικίνδυνο κατήφορο. Οι πολιτικές δυνάμεις που στηρίζουν τον κ. Βασιλειάδη και έφτασαν την πατρίδα μας στο χείλος της καταστροφής και στην αγκαλιά της τρόικας, χαρακτηρίζουν τον σημερινό Περιφερειακό Διευθυντή Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας – Θράκης, ως εκπρόσωπό της. Οι κυβερνήσεις που κατέστρεψαν τη χώρα, των οποίων άξιο τέκνο είναι ο κ. Βασιλειάδης, ζητούν και τα ρέστα από τη σημερινή κυβέρνηση και από την σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας.
 
Να θυμίσουμε στον κ. Βασιλειάδη πως οι προηγούμενες κυβερνήσεις διέλυσαν την εκπαίδευση στη χώρα, όπως και κάθε τομέα της ζωής των Ελλήνων.
 
Να θυμίσουμε τις απολύσεις και διαθεσιμότητες των συναδέλφων, τη διαλυμένη τεχνική εκπαίδευση, τα χιλιάδες κενά που καλύπτονταν με καθυστερήσεις μηνών και με αύξηση του ωραρίου των εκπαιδευτικών,  την ποσόστωση στην αξιολόγηση των εκπαιδευτικών του κ. Αρβανιτόπουλου και τόσα άλλα τα οποία είναι γνωστά τοις πάσι.Μη βρίσκοντας κάτι να καταγγείλει και ξεχνώντας το επιτυχημένο άνοιγμα των σχολείων για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά,με τους αναπληρωτές καθηγητές να βρίσκονται στη θέση τους πριν την έναρξη των μαθημάτων, διαστρεβλώνει την πραγματικότητα.
 
Να θυμίσουμε στην ΕΛΜΕ Ροδόπης και στον κ. Βασιλειάδη πως η σημερινή κυβέρνηση επανέφερε τους συναδέλφους στην εργασία, δημιούργησε 538 νέα τμήματα ένταξης (το τελευταίο είχε δημιουργηθεί το 2008),ίδρυσε και λειτουργεί, πλέον, και στην ΚΟΜΟΤΗΝΗ Ειδικό Επαγγελματικό Γυμνάσιο Λύκειο  (ανάλογα σχολεία ίδρυσε τα δύο τελευταία χρόνια και στην Ορεστιάδα, στην Αλεξανδρούπολη. στην Ξάνθη στην Καβάλα και στη Δράμα, καλύπτοντας το σύνολο των αναγκών της Αν. Μακεδονίας – Θράκης). Προσέλαβε περισσότερο προσωπικό στην ειδική εκπαίδευση, τόσο σε εκπαιδευτικούς, όσο και σε ΕΕΠ ΕΒΠ και συγκεκριμένα:
 
Το σχολικό έτος 2015-2016 οι προσλήψεις αναπληρωτών για την Παράλληλη Στήριξη αλλά και τις Δομές Ειδικής Αγωγής ήταν 337. Οι προσλήψεις Ειδικού Εκπαιδευτικού Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και Ειδικού Βοηθητικού Προσωπικού (Ε.Β.Π.), ήταν 98 και 65 αντίστοιχα (σύνολο 163).
 
Το σχολικό έτος 2016-2017 οι προσλήψεις αναπληρωτών για την Παράλληλη Στήριξη αλλά και τις Δομές Ειδικής Αγωγής, αυξήθηκαν, με αποτέλεσμα να φτάσουν τις 259 για την Π/θμια και τις 116 για τη Δ/θμια Εκπαίδευση (σύνολο 375). Ως προς το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.), οι αντίστοιχες προσλήψεις ήταν 104 και 67 αντίστοιχα (σύνολο 171).
 
Κατά το σχολικό έτος 2017 – 2018, έως σήμερα, οι ανωτέρω αριθμοί ξεπέρασαν ήδη τους αντίστοιχους περσινούς, αφού μέχρι και σήμερα, 16 Νοεμβρίου 2017, έγιναν 260 προσλήψεις αναπληρωτών για την Π/θμια Εκπαίδευση και 194 για τη Δ/θμια Εκπαίδευση (σύνολο 454). Ως προς το Ειδικό Εκπαιδευτικό Προσωπικό (Ε.Ε.Π.) και Ειδικό Βοηθητικό Προσωπικό (Ε.Β.Π.), οι αντίστοιχες προσλήψεις ήταν 104 και 67 αντίστοιχα (σύνολο 183).
 
Όλα τα ανωτέρω στοιχεία καταδεικνύουν απερίφραστα όχι μόνο το ενδιαφέρον για την ειδική αγωγή αλλά και τις ικανότητες που διαθέτουν όλοι οι εμπλεκόμενοι, καθώς μπορεί να γίνουν συγκρίσεις με το παρελθόν,όταν δεν υφίστατο η πρωτοφανής κατάσταση που βιώνει σήμερα η χώρα μας.
 
Μιλάει ο κ. Βασιλειάδης για το αναπτυξιακό μοντέλο στο περιφερειακό συνέδριο. Όμως η απογοητευτική του παρουσία σε αυτό  και η απουσία προτάσεων  διαψεύδει  τις όποιες προθέσεις του. Το Περιφερειακό Αναπτυξιακό Συνέδριο δεν ήταν τόπος συνδικαλιστικής αντιπαράθεσης  και συνδικαλιστικών διεκδικήσεων,με ενδεικτικό παράδειγμα την επαναφορά,  στο προηγούμενο καθεστώς, του ωραρίου των εκπαιδευτικών, που οι προηγούμενες πολιτικές δυνάμεις,υποστηρικτικές του κ. Βασιλειάδη,  εφάρμοσαν με την αύξηση του, πιστοί στις εντολές της τρόικας.
 
Ας έρθουμε στο σήμερα και στη λειτουργία του συγκεκριμένου σχολείου.
 
Επικαλείται ο κ. Βασιλειάδης  και η ΕΛΜΕ Ροδόπης τη νομοθεσία , αλλά μάλλον δεν την κατανοεί. Πρέπει να αντιληφθεί ο κ. Βασιλειάδης πως ο Περιφερειακός Διευθυντής Π/θμιας και Δ/θμιας Εκπαίδευσης Αν. Μακεδονίας – Θράκης, κ. Κεραμάρης, δεν αρνήθηκε τις εισηγήσεις όλων των αρμοδίων, οι οποίες περιήλθαν στην Περιφερειακή Διεύθυνση Εκπαίδευσης με καθυστέρηση και μετά το άνοιγμα των σχολείων.Το εν λόγω σχολείο λειτουργούσε με ολιγομελή τμήματα χωρίς την έγκριση του αρμόδιου Περιφερειακού Διευθυντή. Ζητήθηκε, λοιπόν, από τη Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης και από τη Διεύθυνση του σχολείου να εφαρμοσθεί η νομιμότητα και να αποκατασταθεί η τάξη, όσον αφορά στον αριθμό των μαθητών ανά τμήμα.Μόλις αυτή πραγματοποιήθηκε  ο Περιφερειακός Διευθυντής Εκπαίδευσης άσκησε τις κατά το νόμο αρμοδιότητές του  και, ήδη,το σχολείο λειτουργεί σύννομα και με ολιγομελή τμήματα.
 
– Δεν είναι όμως, τουλάχιστον, περίεργο, πώς στο συγκεκριμένο σχολείο όλα του τα τμήματα ήταν ολιγομελή ή στο όριο του ελάχιστου αριθμού μαθητών;;; 
– Πως λειτουργεί ένα σχολείο χωρίς τις απαραίτητες εγκρίσεις από την προϊσταμένη αρχή;;;
– Ο σύλλογος διδασκόντων, η Διεύθυνση Δ/θμιας Εκπαίδευσης Ροδόπης και ο Σχολικός Σύμβουλος είναι άμοιροι ευθυνών;;;
–  Επιτρέπεται να παρασύρουμε και να εμπλέκουμε και το σύλλογο γονέων και κηδεμόνων  σε συνδικαλιστικά παιχνίδια;;; 
 
Δεν χρειάζεται να απαντηθούν τα παραπάνω ερωτήματα. Η εποχή της ασυδοσίας έχει περάσει ανεπιστρεπτί!
 
Η σημερινή πολιτική ηγεσία του Υπουργείου, όπως με απτά – αριθμητικά στοιχεία καταδείχθηκε παραπάνω, έχει αποδείξει το ενδιαφέρον της για την Ειδική Εκπαίδευση. Επίσης, δείχνει καθημερινά το ενδιαφέρον της,  όπως άλλωστε έχει υποχρέωση, σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης. Πιστεύει βαθειά πως  η Παιδεία και  Εκπαίδευση είναι τα εργαλεία, που θα  βγάλουν οριστικά την ελληνική κοινωνία από την κρίση  και εργάζεται αόκνως  προς αυτήν την κατεύθυνση. Ο κ. Βασιλειάδης και οι συν αυτώ έχουν μπει οριστικά στο χρονοντούλαπο της ιστορίας.
 
Με δημοκρατικότητα, με κοινωνική ευαισθησία και με συναδελφική αλληλεγγύη, ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΜΕ…»

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.