Γονεις απο την Αλεξανδρουπολη αντιδρουν με επιστολη στον υπουργο Παιδειας

Για το εκτός ύλης θέμα της Ηλεκτρολογίας στις πανελλαδικές εξετάσεις

Με επιστολή τους προς τον υπουργό Παιδείας Αριστείδη Μπαλτά αποφάσισαν να διαμαρτυρηθούν γονείς από την Αλεξανδρούπολη μαθητών που διαγωνίστηκαν στις πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα επιλογής «Ηλεκτρολογία» τεχνολογικής κατεύθυνσης, καθώς σύμφωνα με όσα εκθέτουν στις επιστολή τους το θέμα Β3 των εξετάσεων θεωρείται εκτός διδακτέας ύλης. Όπως επισημαίνουν μάλιστα οι γονείς το συγκεκριμένο θέμα καταλαμβάνει το 25% της συνολικής βαθμολογίας και έτσι το άριστα να διαμορφώνεται στο 75% με αποτέλεσμα να καταστρατηγείται κάθε έννοια αντικειμενικότητας, αξιοκρατίας και ισοτιμίας των Πανελλαδικών εξετάσεων για όσους/όσες επέλεξαν το μάθημα της «Ηλεκτρολογίας», έναντι αυτών των μαθητών της ίδιας κατεύθυνσης οι οποίοι/ες επέλεξαν άλλα μαθήματα των ιδίων πεδίων. 

Ολόκληρη η επιστολή έχει ως εξής:

«Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
 
Θα θέλαμε, με την παρούσα επιστολή, να σας ενημερώσουμε για την αδικία η οποία έχει συντελεστεί στα παιδιά μας τα οποία συμμετείχαν στις Πανελλαδικές εξετάσεις στο μάθημα επιλογής «Ηλεκτρολογία» τεχνολογικής κατεύθυνσης(κύκλου τεχνολογίας και παραγωγής).
 
Πιο συγκεκριμένα το θέμα Β3, όπως άλλωστε και η Ομοσπονδία Εκπαιδευτικών Φροντιστών Ελλάδας έχει δηλώσει, θεωρείται εκτός ύλης, σύμφωνα με την ύλη που έχει δοθεί από το Υπουργείο Παιδείας.
 
Σύμφωνα με την ύλη του σχολικού βιβλίου «Ηλεκτρολογία» διδάσκονται, τόσο σε επίπεδο θεωρίας όσο και ασκήσεων, τα κυκλώματα με στοιχεία συνδεδεμένα σε σειρά (σελ 27 και 31) και όχι τα στοιχεία με παράλληλη σύνδεση. (Για τα τελευταία υπάρχει στο βιβλίο στη σελίδα 31το σχήμα 1.21 με το σχόλιο «Να μελετηθεί από το μαθητή…….» χωρίς να υπάρχουν σχετικές αναφορές στο αντίστοιχο θεωρητικό πεδίο). Αναλύονται δηλαδή μόνο RLC κυκλώματα σειράς χωρίς να υπάρχει η παραμικρή αναφορά στα κυκλώματα παράλληλης συνδεσμολογίας, με αποτέλεσμα, το θέμα που τέθηκε, να είναι αδύνατο να αντιμετωπισθεί από τους/τις μαθητές/τριες, αφού, λόγω της ύλης που είχε ορισθεί από το Υπουργείο Παιδείας, δεν έχει διδαχθεί σε κανένα σχολείο.
 
Επιπρόσθετα, το εκτός ύλης θέμα, σταθμίστηκε ως έχον ιδιαίτερη αξιολογική βαρύτητα έτσι ώστε να βαθμολογείται με 25 μονάδες (στις 100 του τελικού βαθμού), με αποτέλεσμα να υστερούν εκ προοιμίου και συνολικά όλα τα παιδιά που ακολούθησαν αυτό το μάθημα έναντι των διαγωνιζομένων σε αντίστοιχο μάθημα που εντάσσεται στην ίδια κατεύθυνση.
 
Καταληκτικά:
 
1)Οι διαγωνιζόμενοι/ες κλήθηκαν να πιστοποιήσουν τις γνώσεις τους και την, τουλάχιστον, διετή προσπάθειά τους, σε ένα θέμα το οποίο είναι εκτός ύλης.
 
2)Το εκτός ύλης θέμα λαμβάνει το 25% της συνολικής βαθμολογίας, με αποτέλεσμα το άριστα για έναν/μία διαγωνιζόμενο/η να μην είναι το 100 αλλά το 75.
 
3)Καταστρατηγείται κάθε έννοια αντικειμενικότητας, αξιοκρατίας και ισοτιμίας των Πανελλαδικών εξετάσεων για όσους/όσες επέλεξαν το μάθημα της «Ηλεκτρολογίας», έναντι αυτών των μαθητών της ίδιας κατεύθυνσης οι οποίοι/ες επέλεξαν άλλα μαθήματα των ιδίων πεδίων.
 
Αξιότιμε κ. Υπουργέ,
 
Γνωρίζοντας τη δημοκρατική σας ευαισθησία στα θέματα της Παιδείας, είμαστε σίγουροι ότι θα εξετάσετε την αδικία αυτή και θα δώσετε τη βέλτιστη λύση.
Με εκτίμηση,
 
Οι κάτωθι υπογεγραμμένοι γονείς των μαθητών
 
Συνημμένη κατάσταση με τις υπογραφές και τα τηλέφωνα επικοινωνίας των γονέων των μαθητών»

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.