Χαμογελα επιτυχιας για τους μαθητες του φροντιστηριου «Πολυδυναμο»

Οι Σταύρος Σαββάκης, Θανάσης Παχούμης, Δημήτρης Φωτεινόγλου, Βάγια Φίλιου καταθέτουν τις εμπειρίες τους - Ηρακλής Χατζηϊωαννίδης «Καλό είναι να σκεφτόμαστε κι αυτούς οι οποίοι πέρασαν και πέτυχαν τις επιδιώξεις τους και αυτούς που προσπάθησαν αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν. Και στις δύο περιπτώσεις είμαστε συμπαραστάτες»

Τέλος δόθηκε εχθές στην αγωνία χιλιάδων μαθητών Γ’ Λυκείου και υποψήφιων εισακτέων στα ΤΕΙ και τα ΑΕΙ της χώρας, μιας και από το Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων ανακοινώθηκαν οι βαθμολογίες των Πανελλαδικών Εξετάσεων ΓΕΛ και ΕΠΑΛ. Βέβαια ορισμένοι εκ των μαθητών της Κομοτηνής είχαν λιγότερη αγωνία, χάρη στην σωστή προετοιμασία αλλά και την ψυχολογική στήριξη που τους προσέφεραν οι καθηγητές του φροντιστηρίου μέσης εκπαίδευσης «Πολυδύναμο».
 
Όπως εξήγησε ο συνιδιοκτήτης και φιλόλογος, κ. Ηρακλής Χατζηϊωαννίδης για να καταφέρει κανείς να βοηθήσει και να εμπνεύσει τους έφηβους μαθητές του, οφείλει να θυμηθεί και ο ίδιος  του πως ήταν στην ηλικία αυτή και να κατανοήσει βαθύτερα τις συνήθειες και την νοοτροπία των νέων. Οι πανελλαδικές εξετάσεις εξάλλου, συνέχισε κάνοντας μία συνολική αποτίμηση, αντικατοπτρίζουν την ποιότητα των μαθητών, αφού δεν αλλάζει κάτι στα θέματα ώστε αυτά να θεωρηθούν πιο εύκολα ή πιο δύσκολα.
 

«Πάντα τα θέματα είναι απαιτητικά σε μερικά μαθήματα αλλά ένα από τα θετικά στοιχεία των πανελλαδικών εξετάσεων – μέσα στα αρκετά αρνητικά τους, όπως το άγχος που προκαλούν στους μαθητές – είναι ότι ξεχωρίζουν τον μαθητή ο οποίος γνωρίζει και κατέχει τι αντικείμενο από αυτόν ο οποίος είναι επιφανειακός», συμπλήρωσε για να τονίσει πως το «κλειδί» της επιτυχίας στις πανελλαδικές είναι η εμβάθυνση και όχι η επιφάνεια.
 
Συνεχίζοντας, ο ίδιος συνεχάρη όλα τα παιδιά που προσπάθησαν, για να υπογραμμίσει πως αυτές τις ώρες πρέπει να θυμόμαστε και τα παιδιά που δεν κατόρθωσαν να συγκεντρώσουν τα μόρια που ήθελαν με αποτέλεσμα να στενοχωριούνται τόσο τα ίδια όσο και οι οικογένειές τους. «Καλό είναι να σκεφτόμαστε κι αυτούς οι οποίοι πέρασαν και πέτυχαν τις επιδιώξεις τους και αυτούς που προσπάθησαν αλλά δυστυχώς δεν τα κατάφεραν. Και στις δύο περιπτώσεις είμαστε συμπαραστάτες», είπε κλείνοντας ο κ. Χατζηϊωαννίδης δίνοντας τον λόγο στους πρωταγωνιστές της ημέρας, τους ίδιους τους μαθητές… 

Σταύρος Σαββάκης 

«Το μεγαλύτερό άγχος που κλήθηκα να αντιμετωπίσω ήταν αυτό κατά τη διάρκεια της χρονιάς, γιατί ήθελα να βγάλω την ύλη που έπρεπε. Πολλές φορές αισθανόμουν πως δεν προλαβαίνω, καθώς, όμως, πλησίαζε η ώρα των εξετάσεων και ένοιωσα έτοιμος, το άγχος μου έφυγε. Πιστεύω πως η δυσκολία των μαθημάτων είναι η ίδια κάθε σχολική χρονιά και με κατάλληλη προετοιμασία και λίγη τύχη ο καθένας μπορεί να τα καταφέρει. Σίγουρα το να παρακολουθεί κανείς φροντιστηριακά μαθήματα είναι απαραίτητο με τον τρόπο που είναι διαμορφωμένη η κατάσταση. Παρ’ όλο που και στο σχολείο οι καθηγητές είναι ικανοί και τα μαθήματά τους δεν πρέπει να παραμερίζονται, μέσα στην τάξη θεωρώ πως ο χρόνος δεν είναι αρκετός. Η σχολή επιθυμίας μου είναι η Ιατρική, είναι κάτι που θέλω από παλιά αν και πιστεύω ότι σίγουρα στο εξωτερικό έχουμε περισσότερες ευκαιρίες για ορισμένα πράγματα. Είναι, βέβαια, σημαντικό να μείνουμε εδώ και να βοηθήσουμε την χώρα μας που μας χρειάζεται και πιστεύω ότι με σκληρή δουλειά θα καταφέρουμε και θα πάνε όλα καλά». 

Θανάσης Παχούμης 

«Όλες οι σχολικές χρονιές συνοδεύονται με άγχος. Το δικό μου ήταν πιο έντονο κυρίως καθώς πλησίαζαν οι πανελλήνιες εξετάσεις και αυξανόταν η πίεση, γιατί όταν έχει κανείς τόσες πληροφορίες μες στο μυαλό του δεν ξέρει αν θα καταφέρει να τις αποδώσει με τον τρόπο που πρέπει. Το μάθημα που με δυσκόλεψε κάπως περισσότερο ήταν αυτό της έκθεσης, μιας και όλα τα υπόλοιπα έχουν κοινή λογική, και αναφορικά με τον τρόπο που θα συμπληρώσω το μηχανογραφικό μου, δεν έχω αποφασίσει ακόμα τις σχολές που θα δηλώσω, αν και προτιμώ την Ιατρική. Γύρω από τον ρόλο του φροντιστηρίου θέλω να τονίσω πως εκτός από το μαθησιακό κομμάτι σημαντική ήταν και η ψυχολογική στήριξη. Το φροντιστήριο ήταν για εμένα η καθημερινή μου έξοδος και το καλό κλίμα που επικρατούσε μέσα στην τάξη υπήρξε μεγάλης σημασίας για να μπορώ να αφομοιώσω πιο εύκολα την ύλη. Σχετικά με τους μελλοντικούς στόχους μου θέλω να ασχοληθώ με την έρευνα, επομένως σκέφτομαι να στραφώ προς το εξωτερικό, γιατί το κομμάτι αυτό στην Ελλάδα δεν έχει αναπτυχθεί πλήρως λόγω οικονομικών συγκυριών». 

Δημήτρης Φωτεινόγλου 

«Βασική δυσκολία που αντιμετώπισα ήταν το άγχος στην αρχή της χρονιάς, κάτι που σταδιακά ξεπέρασα όταν κατάλαβα ότι μου αρέσουν τα μαθήματα της κατεύθυνσής μου, οπότε μπορούσα να διαβάσω με ευκολία. Με απασχόλησε ιδιαίτερα, όμως, το μάθημα της Έκθεσης, που παρεκκλίνει κάπως από το αντικείμενό μου. Σε αυτό με βοήθησε το φροντιστήριό μου, τον ρόλο του οποίου θεωρώ σημαντικό, κυρίως επειδή στο σχολείο δεν υπάρχει το κατάλληλο κλίμα και ο χρόνος για να μάθουν τα παιδιά όσα χρειάζονται. Γνωρίζοντας πλέον τα μόρια που έχω συγκεντρώσει δεν έχω καταλήξει ακόμη σε κάποια σχολή, αν και κλίνω πιθανότατα σε αυτή των Ηλεκτρολόγων Μηχανικών. Όσον αφορά το δίλημμα ανάμεσα στην Ελλάδα ή το εξωτερικό μάλλον θα προτιμούσα το δεύτερο, γιατί έχει περισσότερες επιλογές από την χώρα μου. Αν βρω μία καλή ευκαιρία στον τόπο μου, όμως, θα την προτιμήσω».  

Βάγια Φίλιου 

«Αν και προσπάθησα καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς να μην έχω άγχος υπήρξαν περίοδοι που αυτό εντάθηκε, με αποκορύφωμα το τέλος αυτής. Αρχικά φοβήθηκα μήπως δεν μου φτάσουν οι επαναλήψεις, τελικά, όμως, όλα πήγαν καλά. Τα θέματα της θεωρητικής κατεύθυνσης φέτος ήταν ιδιαίτερα απαιτητικά, αλλά το περιμέναμε και ένας καλά προετοιμασμένος μαθητής μπορούσε να γράψει καλά. Η σχολή που προτιμώ είναι η Ψυχολογία στη Θεσσαλονίκη, μιας και θεωρώ πως είναι το επάγγελμα που μου ταιριάζει. Δεν θα ήθελα να φύγω από την Ελλάδα, μιας και θεωρώ ότι εμείς οι νέοι καθορίζουμε τόσο την τύχη μας όσο και την τύχη της χώρας».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.