Απαιτητικα και πολλα τα θεματα της Χημειας

Σχολιασμός των θεμάτων από την καθηγήτρια του Φροντιστηρίου «Μεθοδικό» Νάνσυ Στοϊκίδου

Στο ίδιο επίπεδο δυσκολίας με τα περσινά θέματα, που όμως απαιτούν πολύ καλή γνώση της θεωρίας κινήθηκαν τα φετινά θέματα στα οποία εξετάστηκαν οι υποψήφιοι των πανελλαδικών εξετάσεων σύμφωνα με την Χημικό του Φροντιστηρίου «Μεθοδικό» κ.Νάνσυ Στοϊκίδου.

Όπως τόνισε η ίδια τα θέματα απευθύνονταν σε καλά προετοιμασμένους, καθότι ήταν απαιτητικά όπως άλλωστε και το ίδιο το μάθημα που απαιτεί σεβασμό.

Επικεντρώνοντας στα θέματα η κ. Στοϊκίδου εξήγησε πως τα πρώτα δύο θέματα δεν εμφάνιζαν ιδιαίτερες δυσκολίες, ήταν συμβατά με το πνεύμα του σχολικού βιβλίου και σαφώς διατυπωμένα, για να εκφράσει την άποψη πως πέραν της προσοχής που απαιτούσαν τα πολλαπλής επιλογής και η αιτιολόγηση των απαντήσεων που απαιτούσε το Β’ θέμα, τα θέματα αυτά δεν δυσκόλεψαν ιδιαίτερα τους μαθητές.

Το τρίτο θέμα αποτελούταν από κλασικές ασκήσεις με πολύ συγκεκριμένη μεθοδολογία, επίσης προσαρμοσμένη στο πλαίσιο του σχολικού βιβλίου. Απαιτούσε ωστόσο καλή ανάγνωση των εκφωνήσεων ώστε οι υποψήφιοι να κατανοήσουν τις ερωτήσεις και να τις απαντήσουν.

Σε ό,τι αφορά το 4ο θέμα αυτό αποτελούνταν από ανεξάρτητα μεταξύ τους ερωτήματα γεγονός που συνεπάγεται τη διαμόρφωση ενός εύρους βαθμολογιών. Σύμφωνα με την ίδια χρειαζόταν σε βάθος γνώση και κατανόηση της θεωρίας και ήταν απαιτητικό ως προς τις λεπτομέρειες προκειμένου ο υποψήφιος να έχει αιτιολόγηση. 

Υπήρχαν «παγιδούλες» οι οποίες ήταν εύκολο να παρασύρουν τους υποψηφίους, γεγονός ωστόσο, που, όπως τόνισε, η καλή προετοιμασία και η ψυχραιμία θα μπορούσαν να κάνουν τη διαφορά και επομένως να έχουν ως αποτέλεσμα υψηλές επιδόσεις.

«Για εμάς που διδάσκουμε το μάθημα σίγουρα ήταν ολοκληρωμένα θέματα που κάλυπταν το μεγαλύτερο μέρος της ύλης με σαφής διατυπώσεις» πρόσθεσε για να υπογραμμίσει ωστόσο πως τα φετινά θέματα ήταν πολλά από άποψη έκτασης.

«Τα ερωτήματά τους ήταν αρκετά και άρα είμαστε σίγουροι πως οι μαθητές χρειάστηκαν σωστή διαχείριση του χρόνου ώστε να απαντήσουν αιτιολογημένα στις απαντήσεις τους και να έχουν τη δυνατότητα να επανελέγξουν το γραπτό τους» ανέφερε για να υπογραμμίσει πως «μόνο μαθητές με συστηματική προετοιμασία θα μπορέσουν να αγγίξουν το 20, καθώς λόγω βιασύνης είναι πιθανό μονάδες να χαθούν από απροσεξίες».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.