Αντιφασεις εντοπιζουν στο νεο μοντελο αξιολογησης 11 Οργανωτικοι Συντονιστες Εκπαιδευτικου Εργου

Συνυπογράφει ο Συντονιστής του ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ Νίκος Ανταμπούφης

Εσωτερικές αντιφάσεις στο νέο μοντέλο αξιολόγησης, σε σχέση με το θεσμικό πλαίσιο του εκπαιδευτικού μας συστήματος, εντοπίζουν 11 Οργανωτικοί Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου, με κοινή δήλωση τους, μεταξύ των οποίων και ο κ. Νίκος Ανταμπούφης, Συντονιστής του ΠΕΚΕΣ ΑΜΘ.

Στην δήλωσή του οι συντονιστές σημειώνουν πως «από τις πλέον χαρακτηριστικές αντιφάσεις είναι το γεγονός ότι θα κληθούν οι εκπαιδευτικοί να εφαρμόσουν σχέδια δράσης, για παράδειγμα, εναλλακτικής αξιολόγησης σε βαθμίδες όπως τα ΓΕ.Λ. και τα ΕΠΑ.Λ., όταν στην Α΄ τάξη η διδακτέα και η εξεταστέα ύλη ταυτίζονται και η αξιολόγηση ρυθμίζεται από την Τράπεζα Θεμάτων».

Αναρωτιούνται δε αν αρκούν τα σχέδια δράσης των εκπαιδευτικών για τη βελτίωση της ποιότητας του εκπαιδευτικού έργου, αν είναι δυνατόν να ανατραπούν διοικητικές δυσλειτουργίες και θεσμικές αντιφάσεις της κεντρικής εκπαιδευτικής πολιτικής από τους/τις εκπαιδευτικούς στο πλαίσιο μιας τεχνητής συνεργατικότητας, και διαπιστώνουν πως ο όρος «καλός εκπαιδευτικός» ορίζονται με βάση την υποκείμενη εκπαιδευτική θεωρία και την ιδεολογική αφετηρία του νομοθετήματος.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.