14 Σχολικοι Κοινωνικοι Λειτουργοι τραγουδουν για τους μαθητες τους

«Δε σας έχουμε ξεχάσει»: Ένα συλλογικό τραγούδι με στόχο την ενδυνάμωση των μαθητών εν μέσω κορωνοϊού

14 Σχολικοί Κοινωνικοί Λειτουργοί από την Ελλάδα και την Κύπρο ένωσαν τις φωνές τους, για έναν κοινό σκοπό: να ενισχύσουν την ψυχική ανθεκτικότητα των μαθητών, τη δημιουργικότητά τους και τη σύνδεσή τους με το σχολείο, παρά το κλείσιμο των φυσικών χώρων του.
 
ΟΙ 14 σχολικοί κοινωνικοί λειτουργοί δημιούργησαν ένα πρωτότυπο συλλογικό τραγούδι με τίτλο «Δε σας έχουμε ξεχάσει», με στόχο την ενδυνάμωση των μαθητών των σχολείων, εν μέσω της κρίσης του Covid-19.
 
Το τραγούδι πέρα από τη δημόσια παρουσίασή του, αναμένεται να αξιοποιηθεί άμεσα σε παρεμβάσεις σχολικής κοινωνικής εργασίας με μαθητές που αντιμετωπίζουν προκλήσεις κοινωνικής απόστασης, κοινωνικής απομόνωσης, ακόμα και περιθωριοποίησης από τη νέα εκπαιδευτική πραγματικότητα.
 
Η δράση εντάσσεται στο πλαίσιο της διδακτορικής συμμετοχικής έρευνας- δράσης που εκπονείται από την Υποψήφια Διδακτόρισσα του Τμήματος Κοινωνικής Εργασίας, του Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, κ. Στέλλα Φαρμάκη, υπό την επίβλεψη της Καθηγήτριας Κοινωνικής Εργασίας Δ.Π.Θ.,  κ.Αγάπης Κανδυλάκη.
Ερμηνεύουν το τραγούδι κατά σειρά εμφάνισης οι Σχολικοί Κοινωνικοί Λειτουργοί Ελλάδας και Κύπρου:
 
Καπλάνης Κωνσταντίνος
Ιωάννου Μαριλένα
Χυδίρογλου Λεμονιά
Κασσά Μαρία
Κολοκοτρώνη Ζωή
Φαρμάκη Στυλιανή
Λεοντίου Άντρη
Γιαννέλου Ευαγγελία
Τσώνη Πολυξένη
Μπαγιώκη Μαρία
Σκραπαλή Φωτεινή
Σκουμή Αλεξάνδρα
Χάρου Βασιλική
Μαργαρίτη Έλενα
 
Συντελεστές
Σύνθεση – Ενορχήστρωση: Φαρμάκη Στυλιανή, Κυριαζής Γιώργος
Στίχοι: Φαρμάκη Στυλιανή, Καπλάνης Κωνσταντίνος
Κιθάρα: Κυριαζής Γιώργος
Μονταζ: Τόμτσης Γιάννης
Παραγωγή: Φαρμάκη Στυλιανή
 
Το έργο υποστηρίχθηκε από από το Ελληνικό Ίδρυμα Έρευνας και Καινοτομίας (ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ.) στο πλαίσιο της Δράσης «Υποτροφίες ΕΛ.ΙΔ.Ε.Κ. Υποψηφίων Διδακτόρων» (Αριθμός Υποτροφίας:560).
 
Μπορείτε να παρακολουθήστε το βίντεο:

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.