Το στιγμα της ημερας

  

«Από τον Οκτώβριο του 2009 μέχρι το Νοέμβριο του 2010 καταγράφηκαν μόνο στα ευρωπαϊκά ΜΜΕ, έντυπα και ηλεκτρονικά, 21.660 δημοσιεύματα που αναφέρονταν στην οικονομική κατάσταση της Ελλάδας. Τα ευρωπαϊκά ΜΜΕ αναπαρήγαγαν, για ένα μεγάλο διάστημα, απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς για την Ελλάδα και τους Έλληνες. Πρόβαλλαν μια κακή εικόνα ενός ράθυμου, απροσάρμοστου λαού που βασίζεται στη βοήθεια άλλων, εικόνα που ουδεμία σχέση βέβαια είχε με την πραγματικότητα. Η επίδραση αυτής της αντιμετώπισης ήταν πολλαπλή. Δημιουργούσε αρνητικό κλίμα στις ευρωπαϊκές κοινωνίες, δημιουργούσε μια επικίνδυνη στερεότυπη εικόνα, έθετε σε δεύτερη μοίρα την ευρωπαϊκή αλληλεγγύη, ενώ παράλληλα έστελνε το μήνυμα στους Έλληνες, ότι “σε όλο αυτό είσαστε μόνοι σας”.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.