Τα κομματα των «δημοσιων σχεσεων» τελειωνουν.

Ο κ. Αβραμόπουλος σε διακαναλική σύνδεση ανακοίνωσε το τέλος του Κ.Ε.Π. Το συγκεκριμένο κόμμα ήταν προϊόν των δημοσίων σχέσεων του Δημάρχου Αθηναίων και είχε τελικώς βίο βραχύβιο. Οι δημοσκοπήσεις το ανέδειξαν και οι δημοσκοπήσεις έβαλαν και την σφραγίδα της ληξιαρχικής πράξης του τέλους. Είναι προφανές ότι ο κ. Αβραμόπουλος μάλλον θα επιστρέψει στο γενέθλιο κόμμα, ξεχνώντας προφανώς ότι τα «δύο μεγάλα κόμματα έχουν κλείσει τον βιοϊστορικό τους κύκλο». Τα δύο μεγάλα κόμματα έχουν αποδείξει ότι διαθέτουν τεράστιες αντοχές και ουδείς εξ όσων τα πλαγιοκόπησε είδε ευτυχείς πολιτικές ημέρες. Ο δικομματισμός έδειξε την δύναμή του στις προηγούμενες εκλογές και βεβαίως θα την δείξει και στις επόμενες. Παρά την δυσφορία έναντι των εταίρων του δικομματισμού, οι πολίτες συνεχώς ανανεώνουν την εμπιστοσύνΗ τους σε αυτά. Ταυτόχρονα και τα μεγάλα οικονομικά συμφέροντα προικοδοτούν και πριμοδοτούν τους οικοδεσπότες του δικομματισμού, επειδή ακριβώς δεν θέλουν ανεπιθύμητους εταίρους. Σε αυτούς βεβαίως δεν εντάσσεται το ΚΕΠ. Κατά έναν περίεργο τρόπο το μεγάλο επιχειρηματικό κεφάλαιο συμφωνεί με την πλειονότητα των πολιτών και στηρίζει τους πυλώνες του συστήματος. Είναι πιθανόν η επόμενη Βουλή να έχει μόνο δύο ή τρία κόμματα. Αλήθεια θα είναι μία εξέλιξη πολιτικά ικανοποιητική αυτή; Ένα σύστημα που συνεχώς οι βασικοί του συντελεστές σε πολιτικό επίπεδο, ενδυναμώνονται, γίνεται περισσότερο κλειστό και αδιαφανές. Οι πολίτες βεβαίως επιλέγουν αλλά το ζητούμενο είναι κάτω από ποιες προϋποθέσεις και όρους κάνουν τις επιλογές τους. Όσον αφορά στον κύριο Αβραμόπουλο, δεν έπρεπε τόσο να κουραστεί για να γυρίσει από εκεί που ξεκίνησε.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.