«Πονηρες σκεψεις» σε «πονηρους καιρους»

Είπε πολλά και ενδιαφέροντα ο πρωθυπουργός σχετικά με το «θέμα» των ημερών. Είπε ότι οι πολίτες και η πολιτική δεν χειραγωγούνται, είπε επίσης ότι τα «μεταμφιεσμένα» συμφέροντα θα ξαναδοκιμάσουν. Ταυτόχρονα ο Υπουργός Τύπου προανήγγειλε ρυθμίσεις σχετικά με τον Τύπο. Αλλά στην αναμπουμπούλα ο λύκος χαίρεται. Εν προκειμένω η πολιτική εξουσία εκματαλεύομενη το κλίμα των ημερών επιδιώκει να «σφίξει τα λουριά». Δεν είναι καθόλου τυχαίο βεβαίως ότι της έδωσαν απλόχερο άλλοθι οι «παρα-δημοσιογραφούντες» και εντόνως κιτρινίζοντες. Αλλά ποιος εμπόδισε την εκτελεστική εξουσία, από το 1990 έως σήμερα, να βάλει τάξη στο ραδιοτηλεοπτικό χάος; Δεν είναι η ίδια η εκτελεστική εξουσία που επέτερεψε την ύπαρξη αυτού του χάους, για δικούς της μικροπολιτικούς σχεδιασμούς; Δεν είναι αυτή που επέτρεψε πονηρώς πάντα σκεπτόμενη, την ύπαρξη διάφορων επιτήδειων, οι οποίοι εκμεταλλεύτηκαν αυτό το απόλυτο χάος και έγιναν «παράγοντες»; Επομένως τα ενδιαφέροντα του πρωθυπουργού μάλλον πρέπει να απευθυνθούν πρωτίστως και κυρίως στους χειρισμούς της εκτελεστικής εξουσίας. Οι δημοσιογράφοι οφείλουν να αυτοπροστατευθούν, οφείλουν να απομονώσουν τις πρακτικές του κιτρινισμού και της αθλιότητας. Από εκεί και ύστερα θα ήταν χρήσιμο να εξηγηθεί γιατί, με ευθύνη της κυβέρνησης, παραμένει ευνουχισμένο το Εθνικό Ραδιοτηλεοπτικό Συμβούλιο, και γιατί πολλά από τα πρόστιμα που έχει επιβάλει μένουν ανεκτέλεστα, δεδομένου ότι δεν έχουν την υπογραφή του αρμόδιου Υπουργού. Νομοθεσία υπάρχει, αρκεί να τηρείται, κώδικες υπάρχουν. Ο πολιτικός κόσμος, είναι ο ίδιος που συντήρησε τα φαινόμενα της παραδημοσιογραφίας και του κιτρινισμού, γιατί ακριβώς τρέμει την σοβαρή κριτική. Σε κάθε περίπτωση, πάντως, είναι τραγελαφικό να θέλει η πολιτική εξουσία να ορίσει «δεοντολογικά» την λειτουργία του Τύπου. Ας κάνει αυτό που έπρεπε να είχε κάνει εδώ και χρόνια και τα άλλα είναι περιττά.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.