Πολιτικη «τσιροτου»

Της έκδοσης

Δεν φαίνεται ότι συγκίνησε κανέναν το Fuel Pass 2, ελληνιστί η νέα ενισχυμένη επιδότηση των καυσίμων που ανακοίνωσε πριν από λίγα εικοσιτετράωρα η κυβέρνηση για το επόμενο τρίμηνο. Και αυτό γιατί μπορεί η επιδότηση να ανεβαίνει, στα 80 ευρώ για την ηπειρωτική και στα 100ευρώ για τη νησιωτική Ελλάδα, ωστόσο το ποσό σε σχέση με τις πραγματικές ανάγκες των πολιτών για την μετακίνησής τους με το αυτοκίνητο παραμένει πολύ μικρή και σίγουρα αποσπασματική. Δεν είναι μυστικό άλλωστε πως τα 80 ευρώ στην πλειοψηφία των περιπτώσεων μετά βίας επαρκούν για την κάλυψη ενός ντεπόζιτο μια άντε το πολύ μιάμιση φορά, όπερ σημαίνει ότι οι ανάγκες μετακίνησης καλύπτονται για ένα πολύ μικρό χρονικό διάστημα σε σχέση με το χρονικό διάστημα του ενός μηνός στο οποίο το 80άρι αντιστοιχεί. Υπάρχουν βέβαια και εκείνοι που λένε ότι από το τίποτα και αυτά καλά είναι, και ουδείς διαφωνεί.

Ωστόσο δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι αντί της συντονισμένης πολιτικής και λήψης δραστικών μέτρων που θα είχαν ουσιαστικό αποτύπωμα στην τσέπη των πολιτών, η πολιτεία επιλέγει το «τσιρότο» ήτοι ημίμετρα και δη αναποτελεσματικά. Αποτέλεσμα της αναποτελεσματικότητας; Η επιστροφή στον «γιατρό» ήτοι το κράτος για επανεξέταση.

Και πιο ακριβός ο τελικός απολογισμός και μεγαλύτερη η ταλαιπωρία.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.