Πιασαμε Πατο
Για τα ελληνικά κανάλια,πλην των κρατικών οι μεγάλες αντιπολεμικές διαδηλώσεις ήταν ανύπαρκτες. Η παγκόσμια κραυγή των ανθρώπων κατά του πολέμου στο Ιράκ, δεν ήταν άξια λόγου για τους καναλάρχες και τους διευθυντές ειδήσεων. Προέκριναν ως σημαντικό την δυσώδη ατμόσφαιρα των διάφορων Μάκηδων και των διάφορων εκβιαστών. Η χαμένη τιμή της ελληνικής δημοσιογραφίας και πάλι ήταν στο προσκήνιο. Χρόνια τώρα τα ίδια ανακυκλούμενα «συνεργεία» πριμοδοτούν ότι αθλιότερο και το καθιστούν κυρίαρχο για να υπάρξουν τα ίδια. Και αίφνης όλοι μιλούν για κάθαρση. Χρόνια επίσης ακούγεται αυτή η «σωτήριος λέξη», και έχουμε πνιγεί από το «δημοσιογραφικό μεγαλείο» των διάφορων Εισαγγελάτων. Απωλέσθη και η αξιοπιστία, το ακριβότερο και σημαντικότερο εργαλείο του δημοσιογραφικού λειτουργήματος. Τα «μεγάλα ή τα μικρά κανάλια» αναπαράγουν μονίμως την μίζερη εσωστρεφή μιζέρια τους και απαιτούν αυτή να γίνει το κεντρικό σημείο αναφοράς για όλους. Ο υπόλοιπος κόσμος απουσιάζει. Αλλά το πρόβλημα δεν είναι μόνο των καναλιών. Ευθύνονται και οι πολιτικοί που γίνονται εύκολο θέαμα, ζητώντας πάντα την δημοσιότητα. Ευθύνεται και το κοινό που δεν αλλάζει κανάλι, ή δεν κλείνει την τηλεόραση. Δεμένοι όλοι, από τον καναπέ, στην εξουσία των Μέσων, σέρνονται επί ματαίω . Καιρό τώρα παρουσιάζεται εμπρός μας όλη αυτή η αθλιότητα και παραγνωρίζεται εσκεμμένα η άλλη πραγματικότητα. Ως πότε;
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
