Παραλογοι εξοπλισμοι

Την ίδια στιγμή που η εξωτερική πολιτική της χώρας είναι προσανατολισμένη στην ύφεση, όσον αφορά στις ελληνοτουρκικές σχέσεις, την ίδια στιγμή που η Τουρκία ματαιώνει πρόγραμμα μαμούθ λόγω της οικονομικής δυσπραγίας, την ίδια στιγμή η κυβέρνηση αποφασίζει εξοπλισμούς που φτάνουν το 30% του Γ΄ Κ.Π.Σ. ήτοι σε 2,1 δις ευρώ. Πρόκειται ασφαλώς για υπέρογκους και παράλογους εξοπλισμούς που αποσκοπούν στην ενίσχυση του νέου ΝΑΤΟ, και όχι στην ενίσχυση της εθνικής Άμυνας. Η Ελλάδα είναι από τους πλέον καλύτερους πελάτες των εταιρειών όπλων, και το ΚΥΣΕΑ, στο δίλημμα βούτυρο ή κανόνια, επέλεξε έστω και με κάποιες περικοπές τα κανόνια. Την ίδια στιγμή που η κοινωνία αντιμετωπίζει μεγάλα οικονομικά προβλήματα και το κράτος πρόνοιας χρήζει μεγάλης βοήθειας ατυχώς η κυβέρνηση επιλέγει την οδό της ενίσχυσης των κανονιών. Από την άλλη μεριά, επιτέλους οι κυβερνώντες πρέπει να καταλάβουν ότι η δομή του νέου ΝΑΤΟ, η οποία ειρήσθω εν παρόδω, αποφασίστηκε ερήμην των πολιτών στην Πράγα, είναι εκτός των άλλων και πολυδάπανη. Οι πολίτες γιατί άραγε θα πρέπει να πληρώσουν ώστε να υλοποιηθούν οι «σκέψεις» του κ. Μπους; Δυστυχώς οι αμυντικές δαπάνες παραμένουν το άχθος της ελληνικής οικονομίας, και του προϋπολογισμού. Γιατί άλλοι τομείς αυτοί της κοινωνικής ανάπτυξης μένουν απλώς στάσιμοι ή υποχωρούν.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.