Ομοφωνο οχι στον χρυσο

Αναμφίβολα είναι θετικό το γεγονός ότι σύμπας ο πολιτικός κόσμος του τόπου έδωσε το παρόν στην ημερίδα για τον χρυσό. Σηματοδοτεί αυτή η καθολική παρουσία την απόφαση όλων να αντιταχθούν στην ολέθρια επένδυση του χρυσού. Οι εταιρείες βεβαίως τώρα καίγονται γιατί ο χρυσός αποδεικνύεται και πάλι η πλέον σταθερή επένδυση. Αλλά αυτό ορθώς αφήνει αδιάφορους τόσο τους πολίτες της περιοχής όσο και τον πολιτικό κόσμο. Η καθολική αυτή παρουσία έστειλε και ένα μήνυμα στα εν Αθήνησι κέντρα. Τόσο η κυβέρνηση όσο και η αξιωματική αντιπολίτευση θα πρέπει να καταλάβουν ότι η επένδυση αυτή δεν έχει την συναίνεση της τοπικής κοινωνίας. Ομόθυμη είναι η άποψη αυτή στην τοπική κοινωνία. Επιτέλους είναι πλέον σαφές ότι καμιά κοινωνία και εν προκειμένω η τοπική κοινωνία δεν μπορεί να είναι όμηρος οποιασδήποτε επένδυσης η οποία μάλιστα είναι πασιφανώς βλαπτική για την ποιότητα ζωής των ανθρώπων της περιοχής. Και είναι παράξενο κάποιες εφημερίδες των Αθηνών να μιλούν για το ωφέλιμο των επενδύσεων αυτών. Αν πράγματι ενδιαφέρονται για την ανάπτυξη της περιοχής και όχι των εταιρειών χρυσού θα έπρεπε να συνταχθούν με την άποψη της τοπικής κοινωνίας. Η παρουσία του πολιτικού κόσμου της περιοχής στην συγκεκριμένη ημερίδα κατέδειξε την ομοφωνία όλων στην εναντίωσή τους προς την επένδυση του χρυσού.

Αυτό το δυνατό και ξεκάθαρο μήνυμα ας το πάρουν σοβαρά υπ’ όψιν τους όσοι υποστηρίζουν αυτήν την επένδυση.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.