Οχι στις περικοπες επιδοτησεων
Οι επιδοτήσεις εργασίας είναι ένα σημαντικό εργαλείο τόσο για την καταπολέμηση της ανεργίας, όσο και για την βιωσιμότητα των επιχειρήσεων. Ατυχώς φαίνεται ότι αυτό δεν είναι αντιληπτό από την κρατική εξουσία και προχωρεί σε περικοπές στις επιδοτήσεις. Αν υπάρχει πραγματικό ενδιαφέρον για την περιφερειακή ανάπτυξη είναι αυτονόητο ότι ουδείς μπορεί να περικόπτει επιδοτήσεις για θέσεις εργασίας. Είναι πλέον προφανές ότι η «μαύρη τρύπα» των 250 δις των Ολυμπιακών Αγώνων έχει τις παράπλευρες απώλειες. Τον ελληνικό λαό δεν τον ενδιαφέρει αν η «μαύρη τρύπα» θα καλυφθεί από την κυβέρνηση ή από τον «Οργανισμό Αθήνα 2004». Γιατί και στη μία και στην άλλη περίπτωση ο λογαριασμός θα πληρωθεί από το λαό. Όπως πληρώνονται και τα κατά καιρούς κοινοτικά πρόστιμα. Είναι όμως πέρα από κάθε σοβαρή πολιτική σκέψη η περικοπή των επιδοτήσεων για θέσεις εργασίας. Η κυβέρνηση φαίνεται ότι ξεχνά επιμελώς το περίφημο κοινωνικό πρόσωπό της. Αν όπως ισχυρίζεται στόχος της είναι η καταπολέμηση της ανεργίας, μάλλον ξεχνά ότι οι επιδοτήσεις δίνουν θέσεις εργασίας. Αν θέλει βιώσιμες και υγιείς επιχειρήσεις, ας μην οδηγεί τα πράγματα σε κοινωνικές εντάσεις. Σε περίπτωση που περικοπούν οι επιδοτήσεις δεν θα υπάρξουν πιθανόν απολύσεις; Τότε ποιος θα φταίει; Οι άνεργοι, οι εργαζόμενοι ή οι ιθύνοντες νόες; Κάθε σκέψη και πράξη για περικοπή επιδοτήσεων θέσεων εργασίας είναι δείγμα πολιτικού αυτοχειριασμού.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
