Οχετος
Τα όσα διαδραματίζονται τοn τελευταίο καιρό τόσο με την υπόθεση των εκβιαστών, όσο και με τη μεταφορά των νόμων της νύχτας στο ποδόσφαιρο, καθώς και η εμπλοκή δημοσιογράφων στις υποθέσεις εκβιασμού στο όνομα της 17Ν, μαρτυρούν μία βαθύτατη κρίση. Λειτουργούν κυκλώματα και παρακυκλώματα, που, όπως φαίνεται από τα μέχρι τούδε γνωστά, παραβίαζαν κάθε νόμο και λειτουργούσαν σε βάρος της ίδιας της ποιότητας της δημόσιας ζωής. Ενεπλάκησαν άνθρωποι του Τύπου και ορθώς ο πρόεδρος της ΕΣΗΕΑ μιλά για εισβολή της παραοικονομίας στη δημοσιογραφία. Πλην όμως, αυτή η παραοικονομία έχει εισβάλλει και σε άλλους τομείς της δημόσιας ζωής. Ορθώς πάλι ο Αριστείδης Μανωλάκος κάνει λόγο για την ώρα του Εισαγγελέα και όχι των Εισαγγελάτων. Γιατί από το καλοκαίρι και ύστερα έχουμε γίνει μάρτυρες μίας απίστευτης πρακτορολογίας και χαφιεδολογίας από διάφορα κανάλια και έντυπα, έχουμε γίνει μάρτυρες σπίλωσης και διασυρμού ανθρώπων που δεν είχαν ποτέ καμία σχέση με την υπόθεση και σήμερα γινόμαστε μάρτυρες του νόμου της νύχτας και της ζούγκλας. Επιτέλους, πρέπει να χυθεί άπλετο φως στην υπόθεση αυτή και οι ένοχοι, φυσικοί και ηθικοί, να οδηγηθούν εκεί που τους πρέπει. Γιατί η συνολική απαξίωση θεσμών και λειτουργημάτων δεν είναι τίποτε άλλο παρά ένα ανοιχτό παράθυρο στον εκφασισμό της κοινωνίας.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
