Ο Κηφισσος ειναι η εικονα μας…
… μια εικόνα ωμή στην αλήθεια της. Μία εικόνα που μαρτυρά την αφροσύνη και την προσβολή… μια εικόνα που απαντάται σε όλη την χώρα… Και μέσα της περικλείονται η ανευθυνότητα και η αλητεία του έωλου κέρδους. Αυτή είναι η Ελλάδα. Των αδιάφορων κυβερνήσεων που επί σειρά δεκαετιών πρόσβαλλαν άμεσα το περιβάλλον και υποθήκευσαν την πραγματική ποιότητα ζωής. Είναι η εικόνα των εγκληματικών πράξεων και παραλείψεων, η εικόνα της διαφθοράς και του ωχαδελφισμού. Είναι μπροστά μας θεριό ανήμερο η λαβωμένη φύση και αδύναμος ο άνθρωπος να αντισταθεί στην οργή της. Εισπράττουμε ό,τι ζητήσαμε. Σπείραμε ανέμους και θερίζουμε θύελλες. Γιατί, αλίμονο, χρόνια τώρα μπαζώνουμε ποτάμια και ρέματα, τσιμεντοποιούμε κάθε ελεύθερο χώρο, πριμοδοτούμε την αναλγησία και ποζάρουμε ως νεόπλουτοι. Η Ρώμη καίγεται και εμείς χαζεύουμε. Άξιος ο μισθός μας και πιότερο άξιος ο μισθός των κυβερνήσεων, που ασέλγησαν πάνω στην οικολογική ισορροπία της χώρας. Πιότερο άξιος ο μισθός αυτής της «συνείδησης», που υπέκυψε δίχως αντίσταση στη λογική της «ανάπτυξης». Εικόνα σου είμαστε κοινωνία και σου μοιάζουμε. Τι κι αν η οργή της υπουργού είναι αληθής; Η σαπίλα έρχεται από πολύ μακριά, πηγαίνει επίσης πολύ μακριά. Όχι μόνο στη Αθήνα, αλλά σε ολόκληρη την χώρα που έχει γεμίσει από μικρές Αθήνες. Αυτή είναι η Ελλάδα, αυτήν την Ελλάδα «δημιούργησαν» οι προπετείς κυβερνήτες και οι «ανεκτικοί» κυβερνώμενοι. Αυτή η μεγάλη συμπαιγνία, που συμβαίνει στη χώρα και σε βάρος της εδώ και πολλές δεκαετίες, είναι ο κύριος υπεύθυνος των καταστροφών που γίνονται και θα γίνονται.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
