Ο εκβιασμος της Ευρωπαικης Κεντρικης Τραπεζας

Ο πρόεδρος της Ευρωπαϊκής Κεντρικής Τράπεζας κάλεσε τα κράτη μέλη ενόψει των διαπραγματεύσεων για τις νέες συλλογικές συμβάσεις εργασίας, να προβούν σε λελογισμένες αυξήσεις προς τους εργαζόμενους, διότι η Κεντρική Τράπεζα, σε αντίθετη περίπτωση θα αναγκαστεί να πάρει μέτρα, αφήνοντας να εννοηθεί ότι θα προχωρήσει σε αύξηση των επιτοκίων. Και όλα αυτά για να αντιμετωπίσει τον πληθωρισμό. Ουσιαστικά ο «αρχιτραπεζίτης» απαιτεί από τις εκλεγμένες κυβερνήσεις να μην δώσουν αυξήσεις στους εργαζόμενους. Πιστός τηρητής των μονεταριστικών συμφωνιών του Μάαστριχτ ο κ.Βιμ Ντούϊζμπέργκερ, απολαμβάνει σήμερα την εξουσία που του έδωσαν οι κυβερνήσεις της Ένωσης. Οπαδός ενός ακραίου φιλελευθερισμού ο κ. πρόεδρος δεν εξανίσταται για τα ασύδοτα κέρδη των μεγάλων πολυεθνικών, αλλά υπαγορεύει εντολές για τους εργαζόμενους της Ένωσης. Βασισμένος στην ίδια λογική που οδήγησε στην χρεωκοπία της Αργεντινής, φαίνεται ότι απεχθάνεται το κράτος πρόνοιας της Ένωσης.Γράφει σχετικά ο Μπερνάρ Μαρίς, καθηγητής οικονομίας στο Πανεπιστήμιου του Παρισιού, «Η Αργεντινή καθρεφτίζει το μέλλον μας. Ο Τρισέ και ο Ντουϊζμπέργκερ φουμάρουν τον ίδιο καπνό με το Καβάλιο(τον Αργεντίνο υπουργό που περιέκοψε μισθούς και συντάξεις). Υπερασπίζονται τον δανειστή. Απαιτούν σύμφωνο σταθερότητας με βάση τα κριτήρια του Μάαστριχτ που δεν έχουν κανένα νόημα. Σε λίγο θα ζητήσουν πλεονασματικό προϋπολογισμό από όλη την Ευρώπη. Η τράπεζά τους είναι πολιτικά ανεξάρτητη, άβατον. Όμως χθες ήταν η Ρωσία, σήμερα η Αργεντινή, αύριο η Ευρώπη». Και αλήθεια πού είναι οι πολιτικοί;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.