Ναι μεν, αλλα…
Στις μέχρι τούδε δημοσκοπήσεις η διάθεση κοινής γνώμης είναι επικριτική για την κυβέρνηση, και ορθώς είναι, πλην όμως διστακτική έναντι της Νέας Δημοκρατίας. Δυστυχώς, εδώ και χρόνια οι Έλληνες ψηφοφόροι παραπαίουν εγκλωβισμένοι ανάμεσα στο κακό ΠΑΣΟΚ και στην χείριστη Νέα Δημοκρατία. Οι επιδόσεις της κυβέρνησης στον οικονομικό τομέα δεν έπεισαν τους πολίτες, αφού έτσι και αλλιώς δεν είδαν βελτίωση στα εισοδήματά τους. Παράλληλα, παρά τα όσα δηλώνει ο κ. Τσοχατζόπουλος, ότι δήθεν οι δημοσιογράφοι ανακάλυψαν την ακρίβεια, η ακρίβεια είναι ένα υπαρκτό μέγεθος σοβαρών μάλιστα διαστάσεων. Από την άλλη η διαφθορά και η συναλλαγή είναι φαινόμενο το οποίο παρατηρείται σε όλες τις έρευνες, και βεβαίως η κατάσταση στην Δημόσια Υγεία και Παιδεία δεν είναι και η καλύτερη. Πλην όμως ενώ θα ανέμενε κανείς ότι η Νέα Δημοκρατία, τόσα χρόνια εκτός κυβέρνησης, θα είχε γίνει σοφότερη και ουσιαστικότερη στο πολιτικό της λόγος, συμβαίνει το αντίθετο. Εδώ και μήνες οι Έλληνες παρακολουθούν άναυδοι την «ικανότητα» του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης να βάζει το ένα αυτογκόλ μετά το άλλο. Σε όλα τα μεγάλα θέματα της επικαιρότητας, οι παλινωδίες και οι αλληλοσυγκρουόμενες δηλώσεις, καθώς και η αμετροέπεια των στελεχών ξεπέρασαν κάθε προηγούμενο κακό εαυτό. Χειρότερα δεν μπορούσαν να τα πάνε. Επομένως, ο Έλληνας πολίτης στις δημοσκοπήσεις αυτές μπορεί να εκφράζει τη δυσαρέσκειά του για την κυβέρνηση, εκφράζει όμως και την έλλειψη εμπιστοσύνης τόσο προς τη Νέα Δημοκρατία, όσο και προς τον κ. Καραμανλή προσωπικά…
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
