«Nα τελειωνουμε με το ονειδος της πολης»

Έχει δίκιο ασφαλώς ο Δήμαρχος όταν χαρακτηρίζει όνειδος της πόλης το Αλάν Κουγιού. Χρόνια τώρα αιτείται η μετεγκατάσταση του οικισμού των Τσιγγάνων και χρόνια τώρα μένει η κατάσταση ως έχει. Αίφνης η περιοχή που είχε επιλεγεί για την μετεγκατάσταση χαρακτηρίστηκε ζώνη υψηλής παραγωγικότητας. Αλλά επιτέλους ορθά επισημαίνει ο Δήμαρχος, ότι τώρα δίνεται μία ευκαιρία με τα δάνεια που θα χορηγηθούν. Να τελειώνει αυτή η γραφειοκρατία που υπονομεύει κάθε προσπάθεια για την ποιότητα ζωής και να δοθούν τα οικόπεδα, ώστε και οι Τσιγγάνοι να ζουν σε έναν οικισμό με προδιαγραφές που σέβονται την αξιοπρέπεια του ανθρώπου. Είναι ντροπή για την πόλη η κατάσταση αυτή, μία κατάσταση που υπονομεύει και την ουσία του πολιτισμού, αλλά και την εικόνα της πόλης. Οι διαδικασίες για την μετεγκατάσταση των Τσιγγάνων πρέπει να προχωρήσουν τάχιστα, γιατί ήδη ως τοπική κοινωνία έχουμε αργήσει. Είναι θετικά τα σημάδια που βγήκαν από την συνάντηση του δημάρχου με τους τσιγγάνους. Επιτέλους, πρέπει να υπάρξει λύση συμβατή με την ανθρώπινη αξιοπρέπεια.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.