Μηπως να θεταμε και ζητηματα φοιτητικης μεριμνας;

Της έκδοσης

Ένα θέμα που θα μπορούσε να τεθεί στο τραπέζι των διεκδικήσεων, τώρα που όλοι οι φορείς  -για άλλη μια φορά- συστρατεύτηκαν για την ενίσχυση του ΔΠΘ, είναι και αυτό των ζητημάτων που άπτονται της φοιτητικής μέριμνας. Είναι ένα κομβικό σημείο, θαρρούμε, στην κατεύθυνση ενίσχυσης του πανεπιστημίου, ειδικά αναλογιζόμενοι τη γεωγραφική θέση και διάρθρωση του πανεπιστημίου αλλά και την οικονομική συγκυρία της χώρας που αναπόφευκτα δημιουργεί προβλήματα ως προς την πρόσβαση στην τριτοβάθμια εκπαίδευση πολλών φοιτητών.
 
Ουκ ολίγες είναι άλλωστε οι καταγεγραμμένες περιπτώσεις που επιβεβαιώνουν την πρόταξη ενός τέτοιου αιτήματος. Οι έχοντες έστω και μια μικρή εικόνα στα εν λόγω ζητήματα σε όλη τη χώρα αντιλαμβάνονται ότι δεν περιποιεί τιμή για κανένας από τους τομείς της φοιτητικής μέριμνας η κατάσταση που επικρατεί, τουναντίον μάλιστα…
 
Αν αναλογιστούμε δε ότι πολλές από τις εκφάνσεις της φοιτητικής μέριμνας απευθύνονται πρωτίστως σε ασθενέστερους οικονομικά φοιτητές τότε εκτιμούμε ότι είναι μέγιστο ζήτημα -κυρίως δημοκρατίας- να δίνεται η δυνατότητα προς όλους απρόσκοπτα να φοιτούν και να ολοκληρώνουν τις σπουδές τους και βέβαια για το πανεπιστήμιο της περιοχής μας μια τέτοια στόχευση θα μπορούσε ίσως να ανασχέσει κάπως τις μετεγγραφές φοιτητών προς άλλα πανεπιστήμια.
 
Γνωρίζουμε ότι τα ζητήματα φοιτητικής μέριμνας βέβαια δεν διαχειρίζονται «απευθείας» από το υπ. Παιδείας αλλά οι εν λόγω αρμοδιότητες ασκούνται από το Ίδρυμα Νεολαίας και Δια Βίου Μάθησης  όμως είναι ένας φορέας που εποπτεύεται από το υπ. Παιδείας και νομίζουμε πως σε αυτή την κατεύθυνση θα μπορούσαν να τεθούν και τέτοιου είδους ζητήματα  στην επικείμενη συνάντηση με τον υπουργό.
 
Είναι άλλωστε λίγο οξύμωρο να συζητούμε τη δημιουργία νέων τμημάτων χωρίς να βάζουμε στο τραπέζι της συζήτησης και τέτοιου είδους ζητήματα, όπως πχ είναι η επέκταση ή η δημιουργία επιπλέον φοιτητικών εστιών.  Χ.Λ.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.