Μια ενδιαφερουσα ερευνα
Η έρευνα που παρουσιάστηκε από τη ΝΕΤ και αναφέρεται στα της Αυτοδιοίκησης έχει πολύ σοβαρά ευρήματα. Φαίνεται μία διάσταση απόψεων ανάμεσα στους δημάρχους και στους δημότες σχετικά με τα θέματα της αποδοτικότητας και του επιπέδου προσφοράς των δήμων. Είναι αποκαλυπτική η έρευνα για πλειάδα θεμάτων και, βεβαίως, δείχνει τις τάσεις του εκλογικού σώματος, όσον αφορά στην αξία της Αυτοδιοίκησης. Πιστεύουν οι πολίτες στον θεσμό της Αυτοδιοίκησης και έχουν αυξημένες απαιτήσεις. Εκτιμούν ότι η Αυτοδιοίκηση μπορεί να παίξει σημαντικό ρόλο τόσο στην επίλυση των καθημερινών προβλημάτων, όσο βεβαίως και στην συνολική προσπάθεια ανάπτυξης του τόπου. Θέλουν οι πολίτες μία αυτοδιοίκηση που θα βρίσκεται δίπλα στην ανάγκη τους. Από την άλλη, το κράτος έχει ευθύνη, όσον αφορά στην καταβολή των υπεσχημένων. Γιατί μπορεί οι δήμοι να έχουν πλειάδα αρμοδιοτήτων, όμως δεν έχουν τους αντίστοιχους πόρους. Ορθώς η Κεντρική Ένωση Δήμων και Κοινοτήτων θέτει το ζήτημα αυτό συνέχεια. Αν η Πολιτεία πιστεύει ότι η αποκέντρωση και η ισχυρή Αυτοδιοίκηση αποτελούν μονόδρομο για την χώρα οφείλει να στηρίξει το θεσμικό έργο και με τους απαραίτητους πόρους. Είναι η Αυτοδιοίκηση η πιο φιλική εξουσία προς τον πολίτη. Και θα γίνει ακόμη πιο φιλική, όταν οι δήμαρχοι και οι Νομάρχες που θα εκλεγούν στις προσεχείς εκλογές ανοίξουν την πόρτα τους σε όλους τους πολίτες, που θα έχουν και πρόταση και όραμα για τις περιοχές τους.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
