Μετα το 2006 τι;

Μπορεί σήμερα η χώρα να «χαίρεται» το Γ.Κ.Π.Σ., το οποίο βεβαίως είναι ακόμη στην σφαίρα της προσδοκίας, πλην όμως ουδείς συζητά το τι θα γίνει μετά το πέρας των Ολυμπιακών Αγώνων και μετά την λήξη της ροής χρήματος από το Γ.Κ.Π.Σ. Γιατί, δεδομένης της διεύρυνσης μεγάλα κοινοτικά πακέτα θα κατευθυνθούν προς τις νέες χώρες της Ένωσης. Επομένως πόροι δεν θα υπάρχουν.

Αυτή τη στιγμή είμαστε μπροστά σε μία μελλοντικό κοινωνικό πρόβλημα, αυτό της δραματικής αύξησης της ανεργίας. Γιατί κάποια στιγμή τα έργα που γίνονται θα τελειώσουν και τότε όλοι αυτοί οι χιλιάδες άνθρωποι θα βρεθούν στον δρόμο. Έχει αντιληφθεί κανείς το μέγεθος του προβλήματος που θα δημιουργηθεί; Έχει κανείς συνειδητοποιήσει ότι αυτή η εξέλιξη θα δημιουργήσει φαινόμενα λεπενικού τύπου και στην Ελλάδα; Απαιτούνται σοβαρές πολιτικές, οι οποίες θα δώσουν ουσιαστικές λύσεις στα μεγάλα αυτά ζητήματα του κοντινού μέλλοντος. Γιατί τελικώς η ποιότητα ζωής των ανθρώπων αυτού του τόπου κρίνεται από την επίλυση των σημαντικών ζητημάτων που τους απασχολούν και όχι από την εύχαρι απασχόληση των δημοσίων σχέσεων. Για το αν θα έχουμε ή δεν θα έχουμε φαινόμενα οργανωμένου λεπενισμού στην Ελλάδα σε λίγα χρόνια θα εξαρτηθεί από τις αποφάσεις που θα πάρουμε σήμερα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.