Μειωσεις στα ραφια των σουπερ μαρκετ μετα το Πασχα

Της Έκδοσης

Μπορεί η κυβέρνηση να έριξε στην μάχη με την ακρίβεια τα «σκληρά» της χαρτιά, επιστρατεύοντας τόσο τον αρμόδιο υπουργό Κώστα Σκρέκα όσο και τον ίδιο τον Πρωθυπουργό που αμφότεροι πραγματοποίησαν «αιφνιδιαστικές» επισκέψεις σε σούπερ μάρκετ των Αθηνών προκειμένου να δουν ιδίοις όμμασι τις μειώσεις στα 4.000 και πλέον προϊόντα που εξήγγειλαν, γεγονός ωστόσο που φαίνεται πως δεν αρκεί να κάμψει τις ανησυχίες των πολιτών και ιδίως την αδυναμία τους να ανταποκριθούν στο υπέρογκο πλέον καλάθι του νοικοκυριού.

Και δεν είναι απαραίτητο να έχουμε δηλώσεις κατά αρμοδιότητα υπευθύνων όπως ο διευθυντής του Ινστιτούτου Έρευνας Λιανεμπορίου Καταναλωτικών Αγαθών για να δούμε πως τα όποια μέτρα δεν έχουν αποτελεσματικότητα, τουλάχιστον όχι την αναγκαία, αλλά έχουν αν μη τι άλλο και αυτές οι δηλώσεις την σημασία τους, απέναντι στην «επικοινωνία» που οι κυβερνώντες πουλούν.

Παρακολουθήσαμε λοιπόν με ενδιαφέρον τις δηλώσεις του κ.Λευτέρη Κιοσσέ στην ΕΡΤ σύμφωνα με τις οποίες «είναι πολύ νωρίς για να έχουμε την πλήρη επίδραση που θα έχουν τα μέτρα εν τέλει στις τελικές τιμές και συνολικά στην δαπάνη του καταναλωτή» και πως θα «πρέπει να περιμένουμε ένα δίμηνο τουλάχιστον από το Πάσχα».

Όπως επισήμανε ο ίδιος «οι τελικές τιμές που σκεφτόμαστε ως καταναλωτές είναι κάτι που είναι σαφές ακόμα πως θα επηρεαστεί σε κάποια προϊόντα, σίγουρα θα επηρεαστεί και θα υπάρχει μια μείωση σε κάποια άλλα προϊόντα, επειδή επηρεάζονται πάρα πολύ από τις προωθητικές ενέργειες, από προσφορές και εκπτώσεις». Προσφορές και εκπτώσεις που όμως «λόγω της αλλαγής θα επηρεαστούν και αυτές», όπως και από το μέτρο που προβλέπει ότι «όποτε υπάρχει ανατίμηση παύουν οι προσφορές και εκπτώσεις για περίπου τρεις μήνες».

Σύμφωνα με τον Λευτέρη Κιοσσέ, «πρέπει να περιμένουμε να δούμε ποια θα είναι η τελική επίδραση στο καλάθι, είναι πολύ νωρίς για να πούμε ακόμα, δηλαδή ακόμα δεν μπορούμε να βγάλουμε κάποιο ξεκάθαρο συμπέρασμα» με την ίδιο ωστόσο να εκφράζει την ελπίδα πως «τα μέτρα θα έχουν μια θετική επίδραση στο καλάθι του νοικοκυριού, αλλά αυτό δεν μπορούμε να το ξέρουμε πριν από ένα δίμηνο ή τρίμηνο να αλλάξει, να γυρίσει το απόθεμα στα καταστήματα λιανικής σε αυτά τα προϊόντα που συζητάμε».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.