Καθαρες θεσεις
Ο Παρατηρητής της Θράκης από την πρώτη στιγμή που παρουσιάσθηκε το ζήτημα του χρυσού κατέθεσε δημόσια και απερίφραστα την άποψή του. Θεώρησε και εξακολουθεί να θεωρεί ότι η επένδυση αυτή είναι επιβλαβής για τον τόπο. Χαιρέτησε όλες τις αποφάσεις των συλλογικών οργάνων της πόλης και του Νομού, οι οποίες εξέφραζαν την αρνητική βούληση του λαού της περιοχής για το θέμα αυτό. Απέκρουσε τις υφέρπουσες συκοφαντίες οι οποίες εκτοξεύθηκαν από γνωστά «παράκεντρα» της δημοσιογραφίας και της πολιτικής. Συκοφαντίες που αμφισβητούσαν το ήθος και την πολιτική ευπρέπεια των ανθρώπων που ήταν ενάντια στον χρυσό. Σήμερα αισθάνεται δικαιωμένος γιατί το πλέον αρμόδιο όργανο το ΤΕΕ Θράκης χαρακτηρίζει την μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της εταιρείας που δραστηριοποιείται στις Σάπες αναξιόπιστη. Το Νομαρχιακό Συμβούλιο που θα συζητήσει το θέμα σε συνεδρία του την Πέμπτη έχει το ηθικό και πολιτικό χρέος να στείλει και το δικό του μήνυμα. Ουδείς δικαιούται να ολιγωρήσει και αποστεί από την βούληση των πολιτών της περιοχής. Το Νομαρχιακό Συμβούλιο οφείλει να πάρει σαφή και τεκμηριωμένη θέση, θέση η οποία θα είναι συμβατή με το μέλλον του τόπου. Και αυτή η θέση, πέραν των τεχνοκρατικών προσεγγίσεων, οφείλει να είναι πολιτική. Ένα σαφές και ξεκάθαρο όχι στην επένδυση.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
