Καμια συνεννοηση

Της έκδοσης

Ανεπηρέαστη παραμένει η ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας σε ό,τι αφορά την εφαρμογή της ατομικής αξιολόγησης των εκπαιδευτικών παρά τις έντονες αντιδράσεις της εκπαιδευτικής κοινότητας, που «μετουσιώθηκαν» και σε κινητοποιήσεις με αποκορύφωμα την χθεσινή πανεκπαιδευτική 24ωρη απεργία.

Οι εκπαιδευτικοί όλης της χώρας, μεταξύ αυτών και αυτοί της Ροδόπης, χθες απήργησαν και βγήκαν στους δρόμους σε συγκεντρώσεις διαμαρτυρίας με βασικό μήνυμα το «Όχι» στην περαιτέρω απαξίωση του δημόσιου συστήματος υγεία.

Στις σελίδες του σημερινού «ΠτΘ» μπορείτε να διαβάσετε την συνέντευξη του γενικού γραμματέα της ΕΛΜΕ Ροδόπης Ευάγγελου Λίτσου ο οποίος, σε συνέχεια σχετικών διευκρινήσεων που έχουν δοθεί όλα αυτά τα χρόνια και από συναδέλφους του όπως ο πρόεδρος της ΕΛΜΕ Ροδόπης Μιχάλης Βασιλειάδης και ο πρόεδρος του Συνδέσμου Εκπαιδευτικών ν.Ροδόπης Στέφανος Μακρυγιάννης, υπογράμμισε πως το «πρόβλημα» των εκπαιδευτικών δεν είναι η αξιολόγηση, αλλά ο τρόπος που αυτή χρησιμοποιείται ώστε φανεί ως πανάκεια στο σύνολο των προβλημάτων που το δημόσιο εκπαιδευτικό σύστημα αντιμετωπίζει.

Προβλήματα όπως η υποστελέχωση, οι ελλιπής και ακατάλληλες υποδομές, ο ανεπαρκής εξοπλισμός, τα παλαιωμένα βιβλία και μια σειρά λοιπών πραγμάτων τα οποία η αξιολόγηση δεν εξετάζει.

Ο κ. Λίτσος μάλιστα έσπευσε στη συνέντευξή του να «προδικάσει» δυστυχώς την αντίδραση του υπουργείου σε ό,τι αφορά τις χθεσινές κινητοποιήσεις και επιβεβαιώθηκε λίγες ώρες μετά καθώς η μόνη αντίδραση που υπήρξε από πλευράς της Νίκης Κεραμέως ήταν αυτή που όχι απλώς έλεγε ότι «η αξιολόγηση προχωρά και συμβάλλει σε καλύτερο σχολείο» αλλά προσέδωσε πολιτικά χαρακτηριστικά στην μερίδα τουλάχιστον εκείνων των εκπαιδευτικών που αντιδρούν κάνοντας λόγο για «ιδεοληψίες» από μεριάς συνδικαλιστικών ηγεσιών και του κόμματος της αξιωματικής αντιπολίτευσης.

«Χωρίς αξιολόγηση, δεν υπάρχει βελτίωση. Η κοινωνία το γνωρίζει και υποστηρίζει την αξιολόγηση των εκπαιδευτικών. Οι συνδικαλιστικές ηγεσίες και ο ΣΥΡΙΖΑ είναι σε αντίθεση με την κοινωνία. Επιμένουν σε ιδεοληψίες. Η αξιολόγηση προχωρά και συμβάλλει σε καλύτερο σχολείο για τα παιδιά μας», ανέφερε χαρακτηριστικά σε ανάρτηση της.

Ο κ.Λίτσος πρόταξε επίσης την ανάγκη της εθνικής συνεννόησης για το μέλλον της πολύπαθης ελληνικής παιδείας, γεγονός που αν κρίνουμε από τα προαναφερθέντα δεν επίκειται, τουλάχιστον όχι σύντομα, δεδομένου ότι εδώ υπάρχει διχογνωμία ή αδυναμία κατανόησης εν προκειμένω ακόμα και για το ποιο τελικά είναι το πρόβλημα, παρά το γεγονός ότι ο στόχος, ήτοι ένα καλύτερο εκπαιδευτικό σύστημα, είναι κοινός.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.