Και παλι ο χρυσος
Εντός των ημερών οι νομαρχιακοί σύμβουλοι και η επιτροπή που έχει συστήσει ο Νομάρχης, θα πάρουν στα χέρια τους την εγκεκριμένη από το Υπουργείο μελέτη περιβαλλοντικών επιπτώσεων της «Μεταλλευτικής». Σύμφωνα με το νόμο, εντός 20 ημερών το Νομαρχιακό Συμβούλιο θα πρέπει να γνωμοδοτήσει. Η εξάμηνη προθεσμία που φαίνεται ότι έχει συμφωνηθεί δεν προβλέπεται από τον νόμο και στηρίζεται απλώς στην καλή θέληση και πίστη των μερών. Πλην όμως σε τέτοιου είδους ιστορίες πόσο ασφαλής είναι η καλή πίστη; Δεν θα παραξενευτούμε καθόλου αν παρέλθει το από το Νόμο προβλεπόμενο εικοσαήμερο, χωρίς να έχει συζητήσει το νομαρχιακό συμβούλιο και το ΥΠΕΧΩΔΕ να κρίνει ότι διά της σιωπής το νομαρχιακό συμβούλιο συναίνεσε. Ελλοχεύει αυτός ο κίνδυνος και με την σπουδή που έχουν πάρει τα πράγματα οι πολίτες και οι φορείς του Νομού πρέπει να είναι σε εγρήγορση. Αν δεν έχουν υπάρξει έγκυρες διασφαλίσεις, τότε το Νομαρχιακό Συμβούλιο και η επιτροπή άμεσα να ασχοληθούν με το μείζον θέμα. Η θέση του «Παρατηρητή» είναι γνωστή εδώ και 3 χρόνια. Από το σημείο αυτό μπαίνουμε σε μία δύσκολη φάση που πολλά θα κρίνει για τα μέλλον της περιοχής. Ζητούμε μια καθαρή Ροδόπη, μια καθαρή Θράκη.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
