Και παλι λιτοτητα

Η εισοδηματική πολιτική ασφαλώς και απέχει πολύ από τις προσδοκίες των εργαζομένων. Διότι οι αυξήσεις που θα λάβουν υπόκεινται και αυτού του πληθωρισμού. Δυστυχώς και για το 2003 η κυβέρνηση προσανατολίζεται σε πενιχρές αυξήσεις που δεν ανταποκρίνονται στο αυξημένο κόστος ζωής. Οι εργαζόμενοι υπήρξαν τα θύματα της κερδοσκοπίας που αναπτύχθηκε μετά την είσοδο του ευρώ, κερδοσκοπία η οποία παραμένει κραταιά. Ταυτόχρονα οι εργαζόμενοι υπέστησαν και μείωση εισοδήματος και από την άνοδο του πληθωρισμού. Αλλά όλα αυτά είναι «ψιλά» γράμματα για τους έχοντες την ευθύνη της οικονομικής πολιτικής. Οι εργαζόμενοι έχουν πολλά χρόνια να δουν γενναίες αυξήσεις τέτοιες που θα τόνωναν πραγματικά το οικογενειακό εισόδημα. Ταυτόχρονα δεν έχουν δει και προστασία από τις αυξήσεις των τιμών, αλλά και δεν έχουν δει και κρατική στήριξη. Όταν οι οργανισμοί κοινής ωφέλειας αυξάνουν τα τιμολόγιά τους πολύ πάνω από τον πληθωρισμό, όταν το Υπουργείο Οικονομικών αυξάνει πολύ πάνω από τον πληθωρισμό τα τέλη κυκλοφορίας και στέλνει ειδοποιητήρια πληρωμής δύο μήνες πριν λήξει το έτος, ο εργαζόμενος δικαιούται να αντιδράσει. Σε κάθε περίπτωση κάποια στιγμή η κυβέρνηση οφείλει να μοιράσει την αύξηση του ΑΕΠ και στους εργαζομένους. Αν όντως η Ελλάδα είναι ισχυρή, ως λέγεται, από τα πλέον επίσημα χείλη, είναι δυνατόν μαζί με τους Πορτογάλους να έχει τους πλέον κακοπληρωμένους εργαζόμενους;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.