Ηρθε η ωρα κυριε Δημαρχε
Είχατε δηλώσει κύριε Δήμαρχε ότι θα κάνετε άνοιγμα στις δημιουργικές και παραγωγικές δυνάμεις του τόπου, είχατε πει ότι θα απευθύνετε προσκλητήριο σε όλους εκείνους τους ανθρώπους της πόλης οι οποίοι διακρίνονται στους τομείς που δραστηριοποιούνται. Επέστη ο καιρός κύριε Βαβατσικλή που πρέπει αυτοί οι άνθρωποι και αυτές οι δυνάμεις να προσκληθούν ώστε να βάλουν υπό την ευθύνη σας το δικό τους λιθαράκι για την πόλη που όλοι θέλουμε. Δική σας είναι η ευθύνη αυτής της πρόσκλησης σε όλους και σε όλες γιατί όπως πάλι εσείς είχατε δηλώσει δεν περισσεύει κανείς σε αυτήν την προσπάθεια. Έχει ανάγκη η πόλη από την συσπείρωση όλων εκείνων των ανθρώπων της που μπορούν αν προσφέρουν, σε όλα. Στο θέατρο, στη ΔΕΥΑΚ, στην ΔΕΠΑΚ, στην διαχείριση των προγραμμάτων ανάπλασης, στην ενίσχυση
των υπηρεσιών κοινωνικής πολιτικής, παντού. Εναπόκειται σε εσάς κύριε Δήμαρχε να διορθώσετε τα λάθη και να προτάξετε τις νέες δημιουργικές πολιτικές. Γιατί η πόλη έχει προβλήματα και ανάγκες, που δεν μπορούν να αντιμετωπισθούν μόνο με το υπάρχον πολιτικό προσωπικό. Άλλωστε εσείς δίνετε τον τόνο και εσείς θα αποφασίσετε. Αλλά ουκ έστιν καιρός. Σπεύσατε γιατί η πόλη το περιμένει.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
