Η Συντακτικη Συνελευση
Άρχισε ήδη η συζήτηση για το μέλλον της Ευρώπης με την έναρξη των εργασιών της Συντακτικής Συνέλευσης. Από την συζήτηση αυτή, σε ένα, μεγάλο βαθμό, θα εξαρτηθεί και η πορεία της Ένωσης. Αν δηλαδή θα τείνει σε μία ομοσπονδία, αν θα παραμείνουν τα ισχυρά εθνικά κράτη, ή αν θα υπάρξει ένα Διευθηντήριο. Ατυχώς για τους Έλληνες, όλ αυτά τα ζητήματα μένουν μακράν της δημόσιας συζήτησης, λες και η συζήτηση αυτή δεν αφορά στο μέλλον της χώρας. Με ευθύνη των Μ.Μ.Ε., αλλά και των πολιτικών κομμάτων κανείς δεν συζητά αυτό το κεφαλαιώδες ζήτημα. Ξέρουμε γενικά και αφηρημένα, ότι τα ελληνικά πολιτικά κόμματα είναι υπέρ της ομοσπονδίας.Πέρα από αυτό ελάχιστα γνωρίζουμε. Μήπως τελικά επειδή το θέμα αυτό δεν «πουλάει», ή δεν προκαλεί εντάσεις που «συνεγείρουν» τα κομματικά ακροατήρια; Μήπως ακόμη χειρότερα δεν είμαστε έτοιμοι για μία τέτοια συζήτηση και νοιώθουμε αναπαυμένοι από το «όνειρο της εθνικής μοναξιάς και μεγαλοσύνης;» Το θέμα είναι πάντως ότι οι συζητήσεις που σιγά- σιγά θα μετουσιωθούν σε πολιτικές και θα αφορούν στην οργάνωση και λειτουργία της ευρώπης των 25, μάλλον γίνονται ερήμην μας. Αυτό το τόσο ενδιαφέρον και ουσιώδες ζήτημα δεν συγκινεί τους Έλληνες.
Ακόμη και οι Ελβετοί ψήφισαν για την είσοσδο τους στον Ο.Η.Ε. πενήνταπέντε χρόνια μετά την ίδρυση του Οργανισμού, σπάζοντας έτσι την παραδοσιακή ουδετερότητά τους, και εμείς όντας στον «σκληρό πυρήνα» της Ένωσης σφυρίζουμε αδιαφόρως.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
