Η οργη Σημιτη και η Αυτοδιοικηση
Σε πολύ υψηλούς τόνους ο πρωθυπουργός κατήγγειλε συμπεριφορές αιρετών της αυτοδιοίκησης. Είναι γεγονός ότι κάποιοι αιρετοί όντως πολιτεύονται σε βάρος των πολιτών. Πλην όμως αρκεί αυτή η παραδοχή για να εξηγηθεί η οργή του πρωθυπουργού; Αν πράγματι η κατάσταση είναι έτσι δεν έχει άραγε ευθύνη και το κόμμα στο οποίο ο ίδιος είναι πρόεδρος; Τα κομματικά όργανα δεν επιλέγουν τους υποψήφιους δημάρχους και νομάρχες; Αν όλοι αυτοί περνούν από την «κρησάρα» των κονγκλαβίων τότε πως ξέφυγαν οι επιλήσμονες, οι διεφθαρμένοι οι λειτουργούντες εις βάρος των τοπικών κοινωνιών; Μπορεί και ο Συνήγορος του πολίτη να έχει επισημάνει τις ατέλειες των αυτοδιοικητικών οργάνων, πλην όμως η πρωθυπουργική οργή μήπως έχει άλλο στόχο; Μήπως τελικά προετοιμάζει το κλήμα για να δείξει ότι οι άρχοντες της αυτοδιοίκησης δεν είναι ικανοί να υλοποιήσουν το αποκεντρωμένο κράτος; Μήπως τελικώς στο βάθος βρίσκεται η διαχείριση των πόρων και είναι «αναγκαία» η απαξίωση της Αυτοδιοίκησης, ώστε να μην απαιτεί τα όσα δικαιούται; Η ξαφνική αυτή οργή του πρωθυπουργού έχει πολιτικά σημαινόμενα. Αν πράγματι ο Κώστας Σημίτης γνωρίζει δημάρχους ή υποψηφίους που υποστηρίζονται από το κυβερνών κόμμα και είναι διεφθαρμένοι ή ανίκανοι πολύ απλά μπορεί να τους αποσύρει χωρίς πολλές φασαρίες. Αυτή η ξαφνική επίθεση και υψηλοί τόνοι μάλλον άλλα δηλούν. Η ευχή να εκλέξουν οι τοπικές κοινωνίες νέους και άφθαρτους μοιάζει περισσότερο σαν μέρος μιας «εξοδίου ακολουθίας» και σίγουρα δεν πριμοδοτούν την αυτοδιοικητική πράξη και προοπτική.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
