«Η κυβερνηση με ενα φυσημα πεφτει» (Κ.Μητσοτακης, επιτιμος προεδρος της Ν.Δ.)

Είναι προφανές ότι ο κ. Μητσοτάκης με τη δήλωση του αυτή εδώ στη Θράκη, εξέφρασε τους μύχιους πόθους του και καημούς. Το γεγονός είναι ότι μέχρι τώρα τα τόσα φυσήματα, τα τελευταία 20 χρόνια δεν έριξαν τις κυβερνήσεις του ΠΑΣΟΚ. Αντιθέτως, η ιδική του έπεσε, όχι από την αποστασία του Σαμαρά, αλλά από την πολιτική ανεπάρκειά της. Διότι, αν θυμηθούν λίγο την ιστορία οι πολίτες, μάλλον θα θυμηθούν και τον Σαμαρά, αλλά και τον Δήμα και τον Έβερτ και τον Κανελλόπουλο. Θα θυμηθούν επίσης και το 0%+0% = 14%, αλλά και τη δολοφονία του Τεμπονέρα από τους παρακρατικούς της ΟΝΝΕΔ. Ο «Παρατηρητής» ασφαλώς και δεν είναι σε θέση να γνωρίζει το τι θα γίνει στις επόμενες βουλευτικές εκλογές. Ενθυμείται όμως ότι και στις παρελθούσες εκλογές, που πάλι η κυβέρνηση ήθελε ένα φύσημα για να πέσει, επιβεβαιώθηκε ο εφιάλτης των νεοδημοκρατών στελεχών. Είδαν και πάλι τον κ. Λαλιώτη να χαμογελά. Αλλά πέραν όλων αυτών των ιστορικών στιγμιοτύπων, το γεγονός είναι ότι ο κ. Μητσοτάκης «πυροβόλησε» την Αυτοδιοίκηση. Με τον γνωστό ψυχρό και κυνικό τρόπο του είπε ότι εκείνο που ενδιαφέρει σε αυτές τις εκλογές είναι το φύσημα για πέσει η κυβέρνηση. Η Αυτοδιοίκηση έμεινε και πάλι στα αζήτητα δυστυχώς.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.