Η ιστορια του Χεκιμ Αχμετογλου Ερδογαν

Όσοι εκ των αναγνωστών διάβασαν το εξαιρετικό ρεπορτάζ του «Παρατηρητή» στο τουρκόφωνο ένθετο, θα διάβασαν την απίστευτη ιστορία ζωής του ανιθαγενούς εμπόρου που σήμερα ζει στην Αδριανούπολη. Τα ερωτήματα είναι σαφή τόσο προς τον Γ.Γ. της ΠΑΜΘ όσο και τον Νομάρχη Ροδόπης. Ο ίδιος ο παθών δηλώνει ότι ο φάκελλός του χάθηκε στην Νομαρχία Ροδόπης. Επιτέλους και με αφορμή αυτή την ιστορία θα πρέπει οι αρμόδιες κρατικές υπηρεσίες να ενημερώσουν αναλυτικά για όλες τις περιπτώσεις των ανιθαγενών της Θράκης. Επιτέλους θα πρέπει να επιταχυνθούν οι διαδικασίες για εκείνους τους πολίτες που επί σειρά ετών ζουν στην σκιά, στερούμενοι βασικών δικαιωμάτων. Η κατάργηση του άρθρου 19 δεν έφερε ακόμη τα προσδωκόμενα αποτελέσματα. Είναι ιταμό για ένα κράτος δικαίου, για ένα κράτος μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης να μην έχει ολοκληρώσει αυτήν τη διαδικασία. Σε κάθε περίπτωση οι αρμόδιες υπηρεσίες οφείλουν να δώσουν όλα τα στοιχεία των υποθέσεων αυτών στην δημοσιότητα και επιπροσθέτως την εξέλιξη της κάθε υπόθεσης. Έγκαιρα ο «Παρατηρητής» είχε επισημαίνει ότι η επιλογή της πολιτογράφησης είναι έωλη και ταπεινωτική για ανθρώπους που γεννήθηκαν και έζησαν σε τούτη την χώρα.

Είχε προτείνει ο «Παρατηρητής» την διαδικασία του προεδρικού διατάγματος, αλλά δεν εισακούσθηκε. Έχει και πάλι το ηθικό δικαίωμα να ρωτήσει για την πορεία των υποθέσεων των ανθρώπων που ζουν στην σκιά. Γιατί ένα κράτος δικαίου αφενός δεν πρέπει να έχει υποθέσεις στην σκιά και αφετέρου πολύ δε περισσότερο να κρατά ανθρώπους στο περιθώριο. Ζητούνται απαντήσεις.


google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.