Εξορθολογισμος και καλυψη αναγκων
Είναι γεγονός ότι υπάρχει έλλειψη προσωπικού στην Νομαρχία Ροδόπης και, όπως άλλωστε επεσήμανε και ο Νομάρχης, είναι ορατό το ενδεχόμενο να συνταξιοδοτηθούν π.χ. χειριστές μηχανημάτων και να μην αντικατασταθούν. Επιπροσθέτως, η Νομαρχία Ροδόπης γνώρισε μία αποψίλωση προσωπικού, όταν αρκετοί υπάλληλοι μετακινήθηκαν στις υπηρεσίες της Περιφέρειας. Την ίδια στιγμή όμοροι νομοί, όπως αυτός της Ξάνθης, έχoυν περίπου διπλάσιο αριθμό υπαλλήλων από αυτόν της Ροδόπης. Σε κάθε περίπτωση, είναι ανάγκη να ενισχυθεί η Νομαρχία με προσωπικό, ιδιαίτερα σε σημαντικούς τομείς, μιας και οι απαιτήσεις είναι μεγάλες. Ταυτόχρονα, θα πρέπει να γίνει και ένας εξορθολογισμός της κατανομής του προσωπικού, ώστε να μην υπάρχει πλεονασμός προσωπικού κάπου και κάπου άλλου έλλειψη. Ο εξορθολογισμός και η κάλυψη αναγκών σε προσωπικό είναι υποχρέωση του κράτους, ώστε οι πολίτες να μπορούν να εξυπηρετηθούν. Δεν μπορεί το κεντρικό κράτος να ζητά τα πάντα από την αυτοδιοίκηση, όταν το ίδιο αρνείται να παράσχει τα μέσα. Και η Διοίκηση για να λειτουργήσει χρειάζεται πράγματα συγκεκριμένα. Αυτά άλλωστε απαιτούν και οι πολίτες, οι οποίοι ενδιαφέρονται να διεκπεραιώνουν τις υποθέσεις τους άκοπα. Ταυτόχρονα, θέλουν να αισθάνονται και την ασφάλεια που πρέπει να τους παρέχει ένα πραγματικό κράτος πρόνοιας, και όχι η εικονική του πραγματικότητα.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
