Εις το ονομα του Πατρος

Εξ όσων αναγράφονται στον διεθνή τύπο συνάγεται ότι ο Φεβρουάριος θα είναι ο μήνας της επίθεσης των Η.Π.Α. στο Ιράκ. Φαίνεται ότι ο πρόεδρος Μπους τηρεί και σέβεται τις παραδόσεις της οικογενείας του. Θα θυμούνται οι αναγνώστες ότι και ο πατήρ Μπους εξαπέλυσε την «Καταιγίδα της Ερήμου» τον Φεβρουάριο του 1990. Δώδεκα χρόνια μετά, ο υιός θέλει να εξοφλήσει τους ανοικτούς λογαριασμούς και ο Υπουργός Άμυνας, ο Ντόναλντ Ράμσφελντ, θα είναι εκείνος που πανηγυρίσει πρώτος. Ποιος; Ο άνθρωπος που υπήρξε απεσταλμένος των Η.Π.Α. στη δεκαετία του ΄80, απεσταλμένος για συζητήσεις στη Βαγδάτη, μιας και τότε ο σημερινός «εχθρός», ο Σαντάμ Χουσεϊν, ήταν «πολύτιμος φίλος». Γιατί είναι γνωστό ότι οι ΗΠΑ τότε στήριξαν και όπλισαν το Σαντάμ έναντι του Ιράκ. Σήμερα αυτά έχουν αλλάξει και, όπως ευφυώς σημείωσε ο Γκύντερ Γκρας, ο πρόεδρος Μπους θυμίζει σαιξπηρικό ήρωα που ετοιμάζεται να κλείσει τους οικογενειακούς λογαριασμούς και αυτό τον καθιστά επικίνδυνο. Στα προεόρτια του πολέμου εντάσσεται και η αύξηση της τιμής του πετρελαίου. Είναι προφανές ότι το γέρας του πολέμου είναι ο έλεγχος των πετρελαίων του Ιράκ. Είναι η απόπειρα των Η.Π.Α. να ελέγξουν τα παγκόσμια αποθέματα του πετρελαίου, γιατί δεν είναι «αθώες» και με τα δρώμενα στην Βενεζουέλα. Εκεί, βεβαίως, δεν στέλνουν τα τανκς, αλλά κάνουν ό,τι μπορούν για να ρίξουν από την εξουσία τον Ούγκο Τσάβες. Η πίσω αυλή τους, η Λατινική Αμερική άλλαξε χρώμα, και αυτό ανησυχεί σφόδρα την Ουάσιγκτον. Αλλά επί θύραις είναι ο πόλεμος στο Ιράκ… Στο όνομα του Πατρός, και στο όνομα των εταιρειών πετρελαίου. Τα Ηνωμένα Έθνη θα το δεχτούν;

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.