Ειναι αδιανοητο…
…σε ημέρα παζαριού και ημέρα λειτουργίας του εφετείου να κλείνουν δύο κομβικοί δρόμοι από μπετονιέρες εργολάβων οι οποίοι δεν ενημέρωσαν κανέναν και απέκλεισαν τους δρόμους. Είναι αδιανόητο σε ώρες μεγάλης αιχμής να δημιουργείται κυκλοφοριακό έμφραγμα και η τροχαία να επεμβαίνει με καθυστέρηση και οι μπετονιέρες να μένουν εκεί μέχρι το μεσημέρι. Είναι αδιανόητο μία πόλη να μην διαθέτει αξιοπρεπή αστική συγκοινωνία, όπως είναι αδιανόητο να γίνεται η κατάχρηση της χρήσης του ιδιωτικού αυτοκινήτου, ακόμα και για αποστάσεις του τίποτε. Είναι επίσης αδιανόητο να μην υπάρχει δρόμος άλλος διαφυγής της κίνησης και ουσιαστικά δύο δρόμοι να δέχονται τον όγκο των αυτοκινήτων. Χρειάζεται και απαιτείται αλλαγή αντίληψης αλλά και προτεραιοτήτων αν θέλουμε να κάνουμε λόγο για ποιότητα ζωής στην πόλη. Μία πόλη οικιστικά ελέγξιμη είναι πραγματικά αδιανόητο να υποφέρει σε τέτοιο βαθμό. Είναι ανάγκη ο Δήμος Κομοτηνής να επιβάλλει λύσεις. Λύσεις που μπορεί ακόμη να είναι και αντιδημοφιλείς, αλλά θα είναι μεσοπρόθεσμα και μακροπρόθεσμα επ’ ωφελεία των πολλών. Σε κάθε περίπτωση να είναι σίγουρος ο Δήμαρχος Κομοτηναίων ότι θα έχει την στήριξη των πολλών αν ξεκινήσει άμεσα τις αναγκαίες παρεμβάσεις. Ταυτόχρονα οι αρμόδιοι φορείς πρέπει να είναι αμείλικτοι σε όλους εκείνους που στο όνομα του ιδιωτικού τους συμφέροντος υπονομεύουν τη σύνολη λειτουργία της πόλης. Γιατί τα όσα έγιναν την Τρίτη είναι απίστευτα. Η ασυλία αυτή πρέπει να τερματισθεί.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
