«Ασφυκτικος ελεγχος»
Σύμφωνα με τα ρεπορτάζ του Τύπου η Ευρωπαϊκή Ένωση θα ασκήσει ασφυκτικούς ελέγχους στην διαχείριση των κοινοτικών κονδυλίων. Αυτό άλλωστε δήλωσε και σε συνέντευξή του στην «Κυριακάτικη Ελευθεροτυπία» ο αρμόδιος επίτροπος Μπαρνιέ. Άλλωστε είναι πρόσφατο και το παράδειγμα του Κτηματολογίου, όπου η Ελλάδα είναι υποχρεωμένη εντός ολίγου να πληρώσει 11 δις δραχμές, ως πρώτη δόση του προστίμου. Είναι προφανές ότι η Ευρωπαϊκή Επιτροπή έχει αποφασίσει να τηρήσει αυστηρή στάση όσον αφορά στην χρηματοδότηση. Μπορεί βεβαίως ο αρμόδιος επίτροπος διπλωματικά να δηλώνει ότι δεν πρόκειται περί προστίμου, το ποσό που θα καταβάλει η Ελλάδα για το Κτηματολόγιο, αλλά έστρεψε και τα πυρά του προς τον Ο.Σ.Ε. και κυρίως την ΕΡΓΟΣΕ. Επιβάλλεται η ελληνική κυβέρνηση, πρωτίστως αυτή, να εντείνει τους ελέγχους στα έργα και εκείνη πρώτη να επισημαίνει τις όποιες ανεπάρκειες και να καλεί τους υπεύθυνους να πληρώσουν. Γιατί είναι γνωστό, ότι το Γ.Κ.Π.Σ. μπορεί να δίνει περισσότερα χρήματα, αλλά έχει δρακόντειες διαδικασίες ελέγχου. Σε κάθε περίπτωση μάλιστα πέρασαν ανεπιστρεπτί οι «παλαιοί καιροί», που αποτυπώθηκαν και στον κινηματογράφο, τότε δηλαδή που το ΚΕΚ ήταν σουβλατζίδικο. Όλοι πρέπει να αντιληφθούν, ότι τα πράγματα έχουν αλλάξει. Η Ελλάδα, ας φροντίσει τουλάχιστον να πάρει περισσότερα χρήματα από τα Ευρωπαϊκά ταμεία για τους πρόσφυγες, και ας μην αποποιείται χρήματα που μπορεί να πάρει. Αλλά σε αυτό το θέμα θα επανέλθουμε.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
