Αλλαγες (κι αλλες) στην Παιδεια – Mεγαλες προσφορες!!!

Στα 90’s η Κοινωνιολογία κρίθηκε απαραίτητη στη μέση εκπαίδευση. Μάθημα πανελλαδικών εξετάσεων που εξαιτίας του βρήκαν δουλειά στο δημόσιο πολλοί της Παντείου και λοιπών τμημάτων.
 
Ακολούθησε το χάος με την «αναγκαία» Πληροφορική και το κράτος έσπευσε να βαφτίσει «ειδικούς» πολλούς σεμιναριασμένους περί τα computer πριν καν παράγει πτυχιούχους Πληροφορικής.
 
Κατόπιν η Κοινωνιολογία κρίθηκε περιττή και ανέτειλε το άστρο των Οικονομικών με τους μαζικούς διορισμούς στην εκπαίδευση Οικονομολόγων. Εν μια νυκτί οι Κοινωνιολόγοι όφειλαν να δηλώσουν ότι ξέρουν και Αρχές Οικονομίας για να μην κριθούν υπεράριθμοι.
 
Ακολούθησε ο διορισμός των Γυμναστών της Ολυμπιακής Παιδείας (παρά τις αντίθετες διαβεβαιώσεις) που ξεχείλισε τα σχολικά γυμναστήρια.
 
Η νέα αλλαγή επαναφέρει στο προσκήνιο τους Κοινωνιολόγους. Έχει προηγηθεί κατά καιρούς η υποβάθμιση της Χημείας, η αναβάθμιση της Βιολογίας, η εξαφάνιση της Γεωλογίας, τα προαιρετικά Θρησκευτικά, το χάος με την Ειδική Αγωγή και τα σεμινάρια, τα ΚΕΔΔΥ που ανοιγοκλείνουν την πόρτα της εκπαίδευσης στους Ψυχολόγους. Επίσης, και ενώ γίνονται περικοπές σε προσωπικό, σε τμήματα αλλά και σε ώρες, αναδύονται νέες θέσεις για νέες ειδικότητες που αποκτούν ή θα αποκτήσουν επάρκεια μέσω αρπακολλατζήδικων σεμιναρίων. «Ειδικός αντιμετώπισης bullying», «Εκπαιδευτής ενηλίκων», «Εκπαιδευτής προσφύγων», «Εμψυχωτής εκπαίδευσης σχολικής μονάδος», «Tutor and educational manager».
 
Δουλίτσα να υπάρχει…
 

*Ο Σωτήρης Βερανούδης είναι εκπαιδευτικός. Το σχόλιο αναρτήθηκε στον τοίχο του στο fb.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.