Gavroğlu müftü naipleriyle görüştü
Eğitim ve Din İşleri Bakanı Kostas Gavroğlu, Ksanthi (İskeçe) ve Komotini (Gümülcine) müftüleri Mehmet Emin Şinikoğlu ve Cemali Meço’nun zorunlu emekliliğe ayrılmalarının ardından atanan müftü naiplerini Atina’da kabul etti.
Hükümetin tayinle görev başına getirdiği Komotini müftü naibi Halil Cihat, Ksanthi müftü naibi Bilal Kara Halil ve Didimotiho (Dimetoka) müftü naibi Osman Hamza’nın Gavroğlu’yla görüşmesinde bakanlık Din İşleri Genel Sekreteri Yorgos Kalancis de hazır bulundu.
Gavroğlu, müftü naiplerini tebrik etti ve yeni görevlerinde başarılar diledi.
Müftü naiplerinin Eğitim Bakanı ile yaptıkları görüşmede son dönemde gündeme gelen müftülüklerle ilgili cumhurbaşkanlığı kararnamesi taslağı ile ilgili görüşlerini bildirdikleri de öğrenildi.
Hatırlanacağı üzere yaz aylarında hükümet meclisten geçirdiği yasa müftüleri 67 yaşını doldurdukları gerekçesiyle mecburi emekliliğe sevk etmiş, ardından üç şehirde müftü naipleri atamıştı.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
