DMT Eyalet Başkanlığı’nda çiftçilerin sorunları ele alındı
Rodop ili valilik binasında, 3 Temmuz Salı günü, son aylarda hava şartlarından dolayı problem yaşayan çiftçilerin sorunlarının tartışıldığı ve bu sorunların çözümü için neler yapılması gerektiğinin konuşulduğu bir toplantı gerçekleştirildi.
Toplantıya Doğu Makedonya Trakya (DMT) Eyalet Başkanı Hristos Metios, Rodop ilinden sorumlu Eyalet başkan yardımcısı Nikos Tsalikidis, Ekonomi, Yönetim ve Şeffaflık'tan sorumlu Eyalet başkan yardımcısı Ahmet İbram, meclis üyeleri Mustafa Katrancı, Tarkan Multaza, Sakis Arabatsis, Trakya Tütün Üreticileri Kooperatifi Başkanı Hüseyin Esat, ELGA Müdürü Athanasios Panagos, DMT OPEKEPE Müdürü Nikolaos Galanis, çiftçi derneklerinin temsilcileri ve eyalet yetkilileri katıldı.
Toplantı sonunda Eyalet Başkanı Tarım bakanına gönderdiği mektup ile, çiftçilerin kuraklık ve hastalıklardan dolayı uğradıkları zararın karşılanmasını istedi.
Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.
