Ερωτηση κρισεως περι… Δημοκριτειου Πανεπιστημιου Θρακης

Της Έκδοσης

Είναι σίγουρο ότι η τηλεκπαίδευση πολύ βόλεψε τους μη κατοικούντες στην Κομοτηνή «δασκάλους» (Καθηγητές όλων των βαθμίδων) και τους φοιτητές που είχαν αποχωρήσει για τα πατρικά τους.

Σιγουρότερο, ότι η τηλεκπαίδευση είναι ένα χρησιμότατο εκπαιδευτικό εργαλείο, που όμως, όπως ομολογείται μέχρι τώρα, δεν μπορεί να αντικαταστήσει τη δια ζώσης διδασκαλία.

Τα πράγματα επιπλέον στην εποχή μας είναι ιδιαίτερα ρευστά, και πάντοτε υπάρχει η τάση διευκόλυνσης της ζωής μας, και των πανεπιστημιακών δασκάλων συμπεριλαμβανομένων, λαμβανομένου υπ’  όψιν του γλίσχρου μισθολογίου τους.

Η τηλεκπαίδευση σίγουρα έτσι βόλεψε τους τηλε-κατοικούντες εκπαιδευτικούς αλλά και τους τηλε-κατοικούντες στο πατρικό τους φοιτητές.

Αν όμως υποθέσουμε ότι αυτό, η τηλεκπαίδευση δηλαδή, επιλέγεται γενικευμένα ως η βέλτιστη εκπαιδευτική λύση, επισήμως ή «ανεπισήμως» το επικρατέστερο σενάριο, τότε τι χρειάζονται τα έργα και οι πανεπιστημιακές υποδομές σε κτίρια σχολών, αμφιθέατρα και βιβλιοθήκες, όταν η μόνη χρεία που θα υπάρχει θα είναι μια κάποιας έκτασης εγκατάσταση για διοικητικούς μόνο λόγους, με άφθονους υπολογιστές, που κι αυτή υποτυπώδης μπορεί να είναι;

Το σημαντικότερο όμως όλων είναι, οι πολιτικοί ιθύνοντες εν Αθήναις και εν Κομοτηνή που έχουν στηρίξει την οικονομική επιβίωση της Θράκης στο Πανεπιστήμιο και στον στρατό αποκλειστικώς, έχουν αρχίσει μήπως να σκέπτονται το ζήτημα, εκπονώντας επιτέλους ένα πρόγραμμα πραγματικής βιώσιμης ανάπτυξης και για τη Θράκη;

Μήπως; 


Φωτό: efsyn.gr

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.