Ζεσταινεται σιγα σιγα η αγορα της Κομοτηνης

Αρκετά καταστήματα της πόλης άνοιξαν την Κυριακή, με τους Κομοτηναίους να κάνουν την βόλτα τους στην αγορά

Μία εβδομάδα έκλεισε από την «επανέναρξη» της λειτουργίας της αγοράς στην Κομοτηνή, όπως και σε όλη τη χώρα, και τα πράγματα φαίνεται να ζεσταίνονται, αν και στο μυαλό όλων, επαγγελματιών αλλά και πολιτών, φαίνεται να υπάρχει ο φόβος ότι θα υπάρξει και τρίτο κύμα, με αποτέλεσμα να κλείσουν τα καταστήματα.
 
Πάντως προς το παρόν και οι καταστηματάρχες, και οι πελάτες, τηρούν τα μέτρα εντός των καταστημάτων, με πολλούς να εκμεταλλεύονται την καλή ημέρα που έκανε την Κυριακή, για να βγουν μια βόλτα στην αγορά.
 

Η μεγαλύτερη κίνηση εντοπίστηκε στην Βενιζέλου και στην κεντρική πλατεία, με τον αριθμό των διερχόμενων να μην είναι πολύ μεγαλύτερος από την προηγούμενη περίοδο, όταν τα καταστήματα ήταν κλειστά αλλά οι πολίτες έβγαιναν για τη βόλτα τους. Αντίθετα η κίνηση στην Ερμού ήταν πολύ μειωμένη, μιας και εκεί τα περισσότερα καταστήματα έμειναν κλειστά.
 
Μια εβδομάδα «επαναγνωριμίας» λοιπόν ήταν η προηγούμενη, και όσο μπαίνουμε στην καρδιά των εκπτώσεων, η κίνηση αναμένεται να αυξηθεί, ώστε να μπορέσουν τα καταστήματα να λειτουργήσουν, έστω και με τους περιορισμούς που έχουν επιβληθεί.
 

Σκέψεις για «χρονομέτρηση» των αγορών

 
Οι εικόνες συνωστισμού πάντως σε μερικές περιοχές αναζωπύρωσαν τα σενάρια για την θεσμοθέτηση «κόφτη» στα SMS προς τον πενταψήφιο αριθμό 13033, που όμως διαψεύστηκαν από την κυβέρνηση.
 
Αντίθετα μελετάται η χρήση εφαρμογής, η οποία θα χρονομετρά τις ώρες που οι καταναλωτές κάνουν τις αγορές τους, μέσα από την πλατφόρμα του e-katanaloti, σύμφωνα με τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη.
 

Να θυμίσουμε πως όποιος επιθυμεί να μεταβεί για αγορές, μπορεί να στείλει μήνυμα και έχει δύο ώρες στη διάθεσή του για να ψωνίσει, όμως θεωρείται πως αυτό δεν τηρείται πάντα, είτε αγνοώντας τον περιορισμό είτε με την αποστολή του ανάλογου SMS ανά δίωρο.
 
Την πρώτη εβδομάδα «ανοίγματος» του λιανεμπορίου, η αύξηση των SMS ήταν σε λογικά επίπεδα, κλείνοντας στο +13%, που στην κυβέρνηση πιστεύουν πως αναλογεί στην αύξηση των μετακινήσεων των πελατών για ψώνια, μιας και οι εργαζόμενοι στα καταστήματα χρησιμοποιούν φόρμες και όχι μηνύματα. Συνολικά πάντως αποστέλλονται σύμφωνα με το Υπουργείο, κατά μέσο όρο περίπου 4.000.000 SMS την ημέρα.

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.