Τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά τονίζουν οι εκπαιδευτικοί της Ροδόπης

15.01.2021 03:33

Κώστας Μαρκενδούδης

Η επιστροφή στα θρανία ανέδειξε την ανάγκη των μαθητών για την δια ζώσης εκπαίδευση, αλλά και τις υστερήσεις της τηλεκπαίδευσης

Δείτε περισσότερα στο: http://www.paratiritis-news.gr/

Στέφανος Μακρυγιάννης: «Πολλά παιδιά, επειδή δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν τις διαδικασίες της τηλεκπαίδευσης, έχουν μείνει πίσω, και πρέπει να καλυφθούν και οι δικές τους ανάγκες»

Συμβολική κινητοποίηση έξω από την Πρωτοβάθμια Διεύθυνση Εκπαίδευσης πραγματοποίησαν την Πέμπτη 14 Ιανουαρίου μέλη του ΔΣ του Συλλόγου Εκπαιδευτικών Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Ν. Ροδόπης «Οι Τρείς Ιεράρχες», ζητώντας να ληφθούν τα απαραίτητα μέτρα και να τηρηθούν οι όροι ώστε να λειτουργήσουν τα σχολεία με ασφάλεια.

Άλλωστε ο Σύλλογος έχει επισημάνει επανειλημμένα πως τα σχολεία πρέπει να μείνουν ανοιχτά, για το καλό της διαδικασίας, μιας και η τηλεκπαίδευση, «έτσι όπως πραγματοποιήθηκε, δεν είναι εκπαίδευση, και δεν την αντιλαμβάνονται και τα παιδιά ως τέτοια». Αυτό απέδειξαν άλλωστε και οι πρώτες αυτές ημέρες της επαναλειτουργίας των σχολείων, σημείωσε ο Πρόεδρος του Συλλόγου κ. Στέφανος Μακρυγιάννης, όταν και «τα παιδιά ήρθαν χαρούμενα στο σχολείο, και σχεδόν μπορούσαμε να δούμε το χαμόγελο στα μάτια τους, πάνω από τις μάσκες τους».

Πέρα όμως από τη χαρά, η μεγαλύτερη αγωνία των εκπαιδευτικών, όπως εκμυστηρεύθηκε ο κ. Μακρυγιάννης, είναι να συνεχιστεί κανονικά η εκπαιδευτική διαδικασία, μέσα στο σχολείο, μιας και όπως αναμενόταν, έχουν δημιουργηθεί ανισότητες στην πρόοδο των μαθητών. «Πολλά παιδιά, επειδή δεν μπορούσαν να παρακολουθήσουν τις διαδικασίες της τηλεκπαίδευσης, έχουν μείνει πίσω, και πρέπει να καλυφθούν και οι δικές τους ανάγκες» επεσήμανε χαρακτηριστικά ο κ. Μακρυγιάννης εκτιμώντας πως ο αριθμός αυτός ανέρχεται σχεδόν στο ¼ του μαθητικού πληθυσμού πρωτοβάθμιας εκπαίδευσης της Ροδόπης.

Ο ίδιος εξήγησε ότι το φαινόμενο αυτό δημιουργεί δυσκολίες και στον εκπαιδευτικό, που πρέπει να προσπαθήσει να «προλάβουν» αυτά τα παιδιά τους συμμαθητές τους, αλλά ακόμα περισσότερο και στα ίδια τα παιδιά που συμμετέχουν στο μάθημα από άλλη βάση. «Το άγχος μας είναι να μην μείνει κανένα παιδί πίσω, να μην χάσουν την συνέχεια του μαθήματος» ανέφερε ο κ. Μακρυγιάννης, επισημαίνοντας πως τα παιδιά σε αυτές τις ηλικίες έχουν μια ιδιαίτερη ψυχοσύνθεση και μια αποτυχία για ένα εννιάχρονο παιδί που αισθάνεται ότι δεν ανήκει στην τάξη, έχει μεγαλύτερες πιθανότητες να το οδηγήσει στο να τα παρατήσει και να χάσει και όλη τη χρονιά.

Για αυτό και ζητούν ανοιχτά και ασφαλή σχολεία, να συνεχίσει να είναι δια ζώσης η διδασκαλία, με όλα τα προστατευτικά μέτρα, τόσο στα σχολεία, όσο και σε όλη την κοινωνία. Άλλωστε ανάμεσα στα αιτήματά τους υπάρχουν αμιγώς εκπαιδευτικά, όπως, μεταξύ άλλων, το ανώτατο όριο 15 μαθητές στο τμήμα, εύρεση χώρων για σχολικές αίθουσες, διορισμοί και μονιμοποιήσεις εκπαιδευτικών, μέριμνα για τις μετακινήσεις και την ύλη, αλλά και μαζικά επαναλαμβανόμενα τεστ για τους εκπαιδευτικούς, υπάρχουν και αιτήματα που αφορούν την ενίσχυση του συστήματος υγείας γενικότερα, μιας και η ανάσχεση ενός τρίτου κύματος θα βοηθήσει ώστε να συνεχίσουν να λειτουργούν οι εκπαιδευτικές δομές.

ΓΝΩΜΕΣ

DUTH CORNER

Magazine