«Και να μεινει ενα σπιτι χωρις ρευμα τι εγινε ε;»

Της Έκδοσης

Δεν πάει πολύς καιρός από τότε που η είδηση για διακοπή ρεύματος σε πολίτη της Ροδόπης έκανε τον γύρο του διαδικτύου, με τη Διοίκηση της Επιχείρησης να βγάζει απαντητική ανακοίνωση, στην οποία παρουσίαζε μια διαφορετική εικόνα για σειρά περιπτώσεων που έλαβαν δημοσιότητας, θέλοντας να υπερασπιστεί το πρόσωπο της εταιρείας. Τούτο όμως δεν σημαίνει πως δεν υπάρχουν και περιπτώσεις διακοπών ρεύματος, υπό την παρούσα υγειονομική συγκυρία μάλιστα, που όχι μόνο γίνονται για μικρά ποσά, αλλά αναδεικνύουν και δυσλειτουργίες του σχετικού συστήματος. 

Μία τέτοια περίπτωση είναι και αυτή που παρουσίασε συμπολίτης μας στο facebook γράφοντας τα εξής:

«Στην εποχή και τον τόπο της αριστείας η νέα διοίκηση της Δημόσιας (sic!) Επιχείρησης Ηλεκτρισμού δρέπει επαίνους για το αποτελεσματικό – για ποιους άραγε; – management της.

Σαν άνθρωπος του Business κι εγώ λέω να παραδειγματιστώ από τις πρακτικές της.

Έχουμε και λέμε λοιπόν:

– Τουλάχιστον 3 χρόνια έπειτα από την τελευταία παροχή της εταιρίας προς τον πελάτη της ένα πληροφοριακό σύστημα ή κάποιος υπάλληλος της εταιρίας ή κάποιας άλλης εταιρίας που έχει αναλάβει την υπηρεσία αυτή για λογαριασμό της πρώτης θυμάται ότι υπάρχει ένα υπέρογκο υπόλοιπο της τάξης των 112,5 ευρώ από τον τελευταίο λογαριασμό και δίνει εντολή διακοπής παροχής του ηλεκτρικού ρεύματος.

– Ο πελάτης έχει επιλέξει εδώ και 3 τουλάχιστον χρόνια να συνεργαστεί με άλλες εταιρίες παρόχους των αντίστοιχων υπηρεσιών, όσον αφορά τις πληρωμές του είναι τύπος και υπογραμμός, ενώ όλα αυτά τα χρόνια δεν έχει ουδεμία όχληση – τηλεφωνική, έντυπης ή ηλεκτρονικής αλληλογραφίας, δια άμεσου αντιπροσώπου ή έστω ταχυδρομικού περιστεριού  – από την εταιρία για το ανωτέρω υπόλοιπο το οποίο έχει λησμονήσει.

– Μια ωραία πρωία λοιπόν ένας υπάλληλος μια τρίτης εταιρίας που έχει αναλάβει την υπηρεσία διακοπής των παροχών ηλεκτρικού ρεύματος περνάει από το σπίτι του πελάτη και τον ρωτάει που είναι το ρολόι του ρεύματος για να το κόψει. Στις ερωτήσεις του πελάτη για το γιατί, το πως και τι αφορά εφόσον στο μυαλό του τα έχει όλα τακτοποιημένα προφανώς και δεν έχει απάντηση. Του δίνει απλώς λίγο χρόνο και του λέει να μιλήσει με την Δημόσια Επιχείρηση Ηλεκτρισμού.

– Ο πελάτης θορυβημένος καλεί άμεσα στο call center της εταιρίας κι έπειτα από μισάωρη αναμονή – με ευφάνταστη μουσική υπόκρουση όμως καταφέρνει να ενημερωθεί για το εξωπραγματικό αυτό χρέος, να λάβει τον κωδικό πληρωμής και την ίδια μέρα να το τακτοποιήσει μέσω web banking. Ένα συγνώμη από την εταιρία για την μη έγκαιρη ενημέρωση και την χωρίς λόγο σύγχυση, προφανώς δεν ήταν γραμμένο στον οδηγό εξυπηρέτησης πελάτη.

– Η βέλτιστη των βέλτιστων όμως πρακτική συνίσταται στο κόψιμο τελικά της παροχής του ρεύματος 20 ημέρες μετά την εξόφληση του λογαριασμού! Με την παλιά και αποτελεσματική πρακτική «του γνωστού» το ρεύμα του πελάτη επανήλθε άμεσα. Όμως ένα συγνώμη από την εταιρία για το λάθος και την χωρίς λόγο σύγχυση, προφανώς δεν ήταν γραμμένο στον οδηγό εξυπηρέτησης πελάτη.

Αυτό θα πει ΑΡΙΣΤΕΙΑ και χρηστή διαχείριση! Είναι «η σαφής και ευδιάκριτη “αλλαγή σελίδας”, τα έμπρακτα δείγματα γραφής, προς την κατεύθυνση της ανασυγκρότησης, της αύξησης της λειτουργικής κερδοφορίας, της μείωσης του χρέους…» που γράφει και ο αρθρογράφος (βλ. εδώ https://www.mononews.gr/business/pii-agorazoun-san-fresko-psomi-ti-metochi-tis-dei-pou-echi-anevi-2387-to-telefteo-examino?fbclid=IwAR3FSjaoECUxodGg2ki1wY6g1g2O1g_YvmYn0aoTLrPzj3HqTaaJJNV-nCQ)

Έτσι είναι όταν το management έχει σπουδάσει στα καλύτερα κολλέγια, προσλαμβάνει τους κορυφαίους χρηματοοικονομικούς συμβούλους, έχει επαφές με τα πλουσιότερα funds και συναναστρέφεται γενικώς με την Anfan Gkate στα πιο κοσμοπολίτικα μέρη του κόσμου ανεξαρτήτως εξωτερικών συνθηκών.

Και να μείνει ένα σπίτι χωρίς ρεύμα τι έγινε ε; Ακόμα και να μην είχε να πληρώσει το υπέρογκο ποσό των 112,5 ευρώ… Με αυτά τα 112,5 ευρώ μάλλον ενισχύεται η οικονομική εικόνα της ΔΕΗ, γίνεται πιο ελκυστική στα funds και αυξάνονται τα bonus fees των golden boys της! Να πεινάσουν; Κλέφτες να γίνουν;

(Κάτι Χαλυβουργικές κτλ.; Εκεί θα επιληφθεί η δικαιοσύνη. Με τον γνωστό άμεσο και εξίσου άριστο τρόπο της)».

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.