«Πλώρη» για Ιατρική, Πολυτεχνείο και Σχολές Πληροφορικής βάζουν οι μαθητές του Φροντιστηρίου «Πολυδύναμο»

10.07.2020 22:16

Νατάσσα Βαφειάδου

Οι Γαβριήλ Δημουλάς, Κατερίνα Μπλούχου, Αλεξάνδρα Δαλακλίδου, Εύη Μαγγίρα, Ιωάννα - Δάφνη Κωφίδου και Κωνσταντίνος Τακίδης κάνουν τον «απολογισμό» των φετινών πανελλαδικών και αδημονούν για τη συνέχεια

Δείτε περισσότερα στο: http://www.paratiritis-news.gr/

Τέλος στην αγωνία περισσοτέρων των 90.000 υποψηφίων των πανελλαδικών εξετάσεων δόθηκε χθες, Παρασκευή, με την ανάρτηση των βαθμολογιών τους από πλευράς του Υπουργείου Παιδείας.

 

Μεταξύ αυτών και οι έξι Κομοτηναίοι μαθητές του Φροντιστηρίου Μέσης Εκπαίδευσης «Πολυδύναμο» οι οποίοι «υποδέχτηκαν» με ανακούφιση τα αποτελέσματα, αλλά και το «τέλος» της «περιπέτειας» των πανελλαδικών εξετάσεων.

 

 

Γαβριήλ Δημουλάς: Με 17.5 στην «αμφιλεγόμενη» Χημεία βάζει στόχο το Πολυτεχνείο

 

Ο Γαβριήλ Δημουλάς συγκέντρωσε 15.900 μόρια με την καλύτερη του βαθμολογία να αφορά στο πλέον «αμφιλεγόμενο» μάθημα των φετινών πανελλαδικών το μάθημα της Χημείας όπου έγραψε 17,5. Ο ίδιος μιλώντας στον «ΠτΘ» αναφέρθηκε αναλυτικά στις δυσκολίες που συνάντησε κατά την εξέταση του συγκεκριμένου μαθήματος κάνοντας λόγο για θέματα ασαφήκαι αμφιλεγόμενα, σχολιάζοντας επίσης και τον αριθμό αυτών. «Ήταν μία πρωτόγνωρη και αγχωτική, για κάθε παιδί νομίζω, διαδικασία, ωστόσο θεωρώ πως οι καθηγητές μας στο Φροντιστήριο έδρασαν πολύ σωστά και γρήγορα και μέσα από τα διαδικτυακά μαθήματα και τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης βοήθησαν στη συνέχιση της προσπάθειάς μας» τόνισε ο ίδιος γνωστοποιώντας πως το Τμήμα Μηχανολόγων Μηχανικών της Θεσσαλονίκης και ακολούθως του Βόλου θα αποτελέσουν και τις πρώτες του επιλογές στην συμπλήρωση του μηχανογραφικού του.

 

 

Με στόχο την ιατρική οι Κατερίνα Μπλούχου, Αλεξάνδρα Δαλακλίδου και Εύη Μαγγίρα

 

Το σωστό μηχανογραφικό αποτελεί «κλειδί» για την συνέχεια και για την Κατερίνα Μπλούχου η οποία συγκέντρωσε 17.275 μόρια στο 3ο Επιστημονικό πεδίο, αυτό των Επιστημών Υγείας. Η ιατρική αποτελεί για την ίδια την πρώτη της επιλογή, με τις σχολές βιολογίας να ακολουθούν, ωστόσο όπως τόνισε μιλώντας στον «ΠτΘ», «ασχέτως του τελικού αποτελέσματος είμαι ευχαριστημένη και ανακουφισμένη για το τέλος της διαδικασίας των πανελλαδικών».

 

 

«Θα μπορούσα να γράψω και καλύτερα, θεωρώ όμως πως και τα θέματα δεν βοήθησαν» συνέχισε η ίδια δηλώνοντας χαρούμενη για το τέλος μιας «ψυχοφθόρας» όπως την χαρακτήρισε διαδικασίας αλλά και αδημονώντας για το τι θα ακολουθήσει.

Οι ιδιαίτερες συνθήκες της πανδημίας λειτούργησαν ευεργετικά για την ίδια καθώς όπως εξήγησε «είχα άπλετο χρόνο για διάβασμα», γεγονός που σε συνδυασμό με το ότι «τα διαδικτυακά μαθήματα ανταποκρίνονταν σε πολύ μεγάλο βαθμό στην πραγματικότητα της τάξης» την οδήγησε σε ένα θετικό για την ίδια αποτέλεσμα.

 

 

Προς ολοταχώς για την ιατρική βάζει και η Αλεξάνδρα Δαλακλίδου, η οποία δοκίμασε τις δυνάμεις φέτος για δεύτερη φορά, συγκεντρώνοντας 18.070 μόρια.

Η ίδια όπως εξήγησε εξετάστηκε σε διαφορετική ύλη αλλά και θέματα από τους φετινούς υποψηφίους, ωστόσο η διαφορά που εντόπισε αφορούσε κυρίως στην σωστότερη οργάνωση αλλά και στην καλύτερη ψυχολογία που είχε την φετινή χρονιά. Η διαφορετική πραγματικότητα που διαμόρφωσε η πανδημία του κορωνοϊού και για την ίδια λειτούργησε θετικά, καθώς όπως εξήγησε είχε μεγαλύτερη ηρεμία, προσήλωση και περισσότερες ώρες για διάβασμα, ενώ θετικά έκρινε και την τηλεκπαίδευση, που όπως δήλωσε «σε συνδυασμό με την γρήγορη ανταπόκριση των καθηγητών μας, προσωπικά με βοήθησε και με ξεκούραζε».

 

 

Για δεύτερη φορά στην «μάχη» των πανελλαδικών εξετάσεων και η Εύη Μαγγίρα η οποία δήλωσε δικαιωμένη από την δεύτερη αυτή προσπάθειά της, καθώς συγκέντρωσε 18.488 μόρια, που της δίνουν την ευκαιρία να πετύχει τον στόχο της ιατρικής. «Το όφειλα στον εαυτό μου και νοιώθω δικαιωμένη από την βαθμολογία μου ανεξαρτήτως του τελικού αποτελέσματος» δήλωσε η ίδια χαρακτηριστικά, για να περιγράψει ωστόσο την τηλεκπαίδευση ως μία πρωτόγνωρη διαδικασία, στην οποία η ίδια δεν εντόπισε πολλές διαφορές σε σχέση με την δια ζώσης διδασκαλία.

«Ενδεχομένως τα διαδικτυακά μαθήματα ήταν λίγο πιο ξεκούραστα υπό την έννοια ότι δεν είχαμε καν την μετακίνηση από και προς το φροντιστήριο, ενώ είχα περισσότερο χρόνο για διάβασμα λόγω και της “κατάργησης” των εξόδων αλλά και των λοιπών δραστηριοτήτων» εξήγησε, για να υπογραμμίσει πως έλαβε και την απαραίτητη καθοδήγηση γεγονός που την βοήθησε να ανταποκριθεί στον μέγιστο βαθμό.

 

 

Το επάγγελμα του μέλλοντος επιλέγουν οι Ιωάννα - Δάφνη Κωφίδου και Κωνσταντίνος Τακίδης

 

Την εφαρμοσμένη πληροφορική την οποία κρίνει ως το επάγγελμα του μέλλοντος θα επιλέξει ως πρώτη της επιλογή η Ιωάννα – Δάφνη Κωφίδου, η οποία συγκέντρωσε 16.775 μόρια στο 4ο επιστημονικό πεδίο. Για την ίδια η «περιπέτεια» των πανελλαδικών εξετάσεων, όπως εξήγησε, ξεκίνησε με περίσσιο άγχος, το οποίο κατάφερε και απέβαλε και εν μέσω καραντίνας με την βοήθεια των καθηγητών του Φροντιστηρίου «Πολυδύναμο».

 

Η ίδια πέρασε την καραντίνα με πολύ διάβασμα και αρκετή πίεση, που ωστόσο την έκαναν να αγγίξει τον στόχο της, ενώ για την εμπειρία των εξετάσεων αυτή καθ’ αυτή κατάφερε να τις αντιμετωπίσει ως απλές εξετάσεις. «Περίμενα πιο δύσκολη τη διαδικασία της εξέτασης, αλλά ήταν απλές εξετάσεις» τόνισε για να υπογραμμίσει πως «αυτό που μένει είναι ότι το άγχος, η αγωνία αλλά και η δυσκολία που νοιώθουμε τελικά δεν είναι τίποτα».

 

 

Την ίδια επιστήμη, αυτή της πληροφορικής, επιλέγει και ο Κωνσταντίνος Τακίδης, ο οποίος κατέληξε στην επιλογή του και δια μέσου του μαθήματος της Πληροφορικής που του έδωσε την δυνατότητα να έρθει σε επαφή με το αντικείμενο. Τα 17.300 μόρια φαίνεται πως του εξασφαλίζουν την είσοδό του στην Σχολή της επιθυμίας του αλλά και στην πόλη που επιθυμεί που δεν είναι άλλη από τη Θεσσαλονίκη.

 

Ο ίδιος δήλωσε πως προσπαθούσε να προσεγγίσει τις πανελλήνιες με «ανοιχτό μυαλό» και μακριά από προκαταλήψεις για τη δυσκολία ή μη του «εγχειρήματος» γεγονός που όπως εξήγησε θεωρεί πως τον βοήθησε στο να αποβάλλει το άγχος. Η περίοδος της προετοιμασίας του κύλησε ομαλά, και εν μέσω καραντίνας, με στιγμές ωστόσο άγχους, κυρίως ως προς την προσήλωση στον στόχο του. Η τηλεκπαίδευση για τον ίδιο λειτούργησε ευεργετικά ως προς την προσήλωση στο διάβασμα και στον προγραμματισμό του και όπως τόνισε «ενώ περίμενα να είναι μια πιο αγχωτική διαδικασία, νομίζω πως τελικά ήταν πιο ήρεμη».

 

ΓΝΩΜΕΣ

DUTH CORNER

Magazine