«Τα θεματα απαιτουσαν παρα πολυ χρονο για να απαντηθουν»

Το σχόλιο καθηγητών Φροντιστηρίων της Ροδόπης για τα θέματα

Στέφανος Δημητρακόπουλος, καθηγητής Χημείας και συνιδιοκτήτης του Φροντιστηρίου «Θεώρημα»

 

Με τα μαθήματα της Χημείας και των Αρχών Οικονομικής Θεωρίας έπεσε η αυλαία των φετινών Πανελλαδικών Εξετάσεων την Παρασκευή 26 Ιουνίου.

 

Μιλώντας για το μάθημα της Χημείας ο καθηγητής και συνιδιοκτήτης του Φροντιστηρίου «Θεώρημα» κ. Στέφανος Δημητρακόπουλος εξήγησε πως τα θέματα κάλυπταν όλο το εύρος της ύλης. Η παραπάνω επιλογή όμως δημιούργησε πρόβλημα στους μαθητές καθώς «η Επιτροπή επέλεξε θέματα τα οποία απαιτούσαν πάρα πολύ χρόνο, και ο όγκος των απαντήσεων που έπρεπε να δώσουν οι μαθητές ήταν πάρα πολύ μεγάλος».

 

Ένα δεύτερο ζήτημα που είχαν να αντιμετωπίσουν οι μαθητές ήταν αυτό της αλλαγής φιλοσοφίας σε ορισμένα θέματα. Ένα ζήτημα ωστόσο που δεν «ξάφνιασε» διότι «μας είχε προετοιμάσει η Επιτροπή από πέρυσι», όπως εξήγησε ο κ. Δημητρακόπουλος. Ο λόγος για το μέρος των ασκήσεων που δεν είναι πλέον απόλυτα μαθηματικοποιημένες, κάτι που γεννά προβληματισμό καθώς δεν υπάρχουν αντίστοιχης φιλοσοφίας ασκήσεις στα σχολικά βιβλία. Ο κ. Δημητρακόπουλος έσπευσε να διευκρινίσει πως «εμείς δεν είμαστε κατά αυτού του τύπου ασκήσεων, γιατί στην πραγματικότητα οι μαθητές έπρεπε να εφαρμόσουν τις μαθηματικές τους μεθοδολογίες που διδάχτηκαν μέσα στις αίθουσες, απλά με λίγο πιο  περίεργες εκφωνήσεις. Η ένστασή μου είναι ότι πρέπει να υπάρχουν αντίστοιχης φιλοσοφίας ασκήσεις και το σχολικό βιβλίο. Θα πρέπει τα θέματα να συμβαδίζουν με το σχολικό βιβλίο. Άρα ή θα πρέπει να ανανεωθούν τα σχολικά βιβλία ή θα πρέπει τα θέματα να αντιστοιχίζονται στο ύφος του σχολικού βιβλίου».

 

Εκτιμώντας εν συνόλω τα θέματα ο καθηγητής επεσήμανε πως τα θέματα φέτος ήταν πιο απαιτητικά, παρόλη την έλλειψη ενός κεφαλαίου, ενώ δεν παρέλειψε να καταθέσει και το σχόλιο του συνολικά για τα μαθήματα της ομάδας Θετικών Σπουδών. «Θεωρώ ευρύτερα ότι απαιτητικά ήταν τα μαθήματα όλης της ομάδας προσανατολισμού. Δεν ήταν αντίστοιχης απαιτητικότητας-δυσκολίας τα μαθήματα των υπολοίπων ομάδων. Θα έπρεπε τα θέματα να έχουν μια καλύτερη διαβάθμιση. Αυτό που πρέπει να δει η Επιτροπή, θεωρώ, είναι ο όγκος των  ερωτημάτων που  βάζει και  αν όντως μπορούν οι μαθητές σε αυτές τις τρεις ώρες να ανταποκριθούν» υπογράμμισε ο κ. Δημητρακόπουλος.

 

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.