Σεισμός, εκλογές, μα πάνω από όλα… Eurovision θέλουν οι Έλληνες

11.12.2019 21:09

Της Έκδοσης

Δείτε περισσότερα στο: http://www.paratiritis-news.gr/

Στην κορυφή των αναζητήσεων του 2019 στην Ελλάδα, σύμφωνα με το Year In Search 2019 της Google, που  αποκαλύπτει τι ψάξαμε, τι παρακολουθήσαμε, ποιους θαυμάσαμε, τι θελήσαμε να μαγειρέψουμε και, γενικά, όλα όσα βρέθηκαν στο επίκεντρο της προσοχής των Ελλήνων τη φετινή χρονιά, βρίσκεται η Eurovision.
 
Η διοργάνωση, που από πολλούς λοιδορείται για την ποιότητά της, φαίνεται πως έχει κερδίσει τους Έλληνες, μιας και ήταν στα υψηλότερα επίπεδα των αναζητήσεων και τα προηγούμενα χρόνια, καταφέρνοντας αυτή τη φορά να καταλάβει την πρώτη θέση.
 
Στη δεύτερη θέση ήταν το ερώτημα «Πού ψηφίζω», το οποίο για μερικούς αποτελεί έκπληξη, όχι όμως για όσους έζησαν από κοντά τις εκλογές, τόσο τις αυτοδιοικητικές όσο και τις εθνικές, όταν υποψήφιοι Δήμαρχοι (κατά κύριο λόγο) έψαχναν και οι ίδιοι σε ποιο ακριβώς τμήμα ψηφίζουν, λόγω του κατακερματισμού που προκάλεσαν οι τετραπλές εκλογές του Μαΐου, ενώ τρίτη λέξη είναι η λέξη σεισμός, μιας και αρκετοί σεισμοί έγιναν φέτος αισθητοί.
 
Η στροφή ( ή μάλλον η παραμονή) του Έλληνα στην ποιότητα πάντως φαίνεται και στις τηλεοπτικές εκπομπές, στην οποία πρώτη είναι η εκπομπή Power of Love ενώ στην πρώτη δεκάδα έχει, εκτός από κάποιες νεόκοπες τηλεοπτικές σειρές που έχει αρχίσει δειλά να προβάλλει η ελληνική τηλεόραση, ριάλιτι και τηλεπαιχνίδια.
 
Όσο για τις συνταγές; Πρώτη έρχεται νικώντας τη Φανουρόπιτα (αυτή προφανώς που έφτιαχναν οι ψηφοφόροι του Μαΐου για να βρουν το εκλογικό τους τμήμα) η Γαριδομακαρονάδα, επιβεβαιώνοντας για ακόμα μια φορά, την επιστροφή στην κανονικότητα…

ΓΝΩΜΕΣ

DUTH CORNER

Magazine

#audi_afs