Το Eurobasket, οι Εκλογες, το Fifty Shades of Grey και ο ΠΑΟΚ!

Λίγες μέρες έμειναν πριν αποχαιρετήσουμε και επισήμως το 2015 και ως είθισται αρκετοί από εμάς μπαίνουν ή θα μπουν σε διαδικασία απολογισμού της χρονιάς που αποχαιρετούμε. Κάτι τέτοιο φαίνεται πως έκανε και η Google η οποία δημοσιοποίησε τα λήμματα εκείνα τα οποία αναζήτησαν περισσότερο οι Έλληνες και οι Ελληνίδες κατά το 2015.
 
Σύμφωνα λοιπόν με τα επίσημα στοιχεία της Google σε όλες τις κατηγορίες οι ταχύτερα αυξανόμενες αναζητήσεις, και άκρως αντιπροσωπευτικές των ενδιαφερόντων του σύγχρονου Έλληνα, ήταν αυτές του Eurobasket 2015, Eurovision 2015 και Εκλογές 2015, με την ταινία Fifty Shades of Grey, το Δημοψήφισμα, τον Γιάννη Βαρουφάκη, το iphone 6s, το ΣΥΡΙΖΑ, τον ΕΝΦΙΑ 2015 και την Αμφίπολη να ολοκληρώνουν τη δεκάδα.

Σε επίπεδο επικαιρότητας οι Εκλογές 2015 – ποια απ’ όλες τις εκλογικές αναμετρήσεις άραγε;- κέρδισαν τα περισσότερα «κλικ» με το δημοψήφισμα, το χτύπημα στο Charlie Ηebdo, την ISIS και το τρομοκρατικό χτύπημα στο Παρίσι να ακολουθούν.
 
Το τρομοκρατικό χτύπημα στο Παρίσι δεν φαίνεται πως επηρέασε τους φερέλπιδες ταξιδευτές οι οποίοι κατέταξαν το Παρίσι σε πρώτο σε αναζητήσεις ταξιδιωτικό προορισμό σε ό,τι αφορά αυτούς τους εξωτερικού, με το Ντουμπάι, το Λονδίνο και την Κωνσταντινούπολη να ακολουθούν, ενώ αναφορικά με τους εγχώριους προορισμούς η Αίγινα, η Μεσσηνία και οι Κυκλάδες συνέστησαν την πρώτη τριάδα.
 
Ιδιαίτερα ενδιαφέρουσα και η «ταινιοθήκη» των Ελλήνων καθώς το Fifty Shades of Grey αποτέλεσε την πιο «πολυψαγμένη» ταινία του 2015, με το Birdman αλλά και τον καινούργιο James Bond στο Spectre να ακολουθεί, ενώ δεν θα μπορούσαμε να αφήσουμε ασχολίαστο – είμεθα άλλωστε και Βορειοελλαδίτες και επομένως πέραν του Πανθρακικού και ΠΑΟΚια- το γεγονός ότι ο ΠΑΟΚ βρίσκεται στην δεύτερη θέση των αναζητήσεων στην κατηγορία εισιτήρια/ Τι παρακολούθησαν οι Έλληνες.
 
Τέλος το μεγαλύτερο ενδιαφέρον και επομένως τα πιο ουσιαστικά συμπεράσματα για το ποιόν και τα ενδιαφέροντά μας έρχονται από την κατηγορία «Πώς;» όπου σύμφωνα με την δεκάδα, μπορούμε να συμπεράνουμε πως οι Έλληνες και οι Ελληνίδες είναι ερωτικός λαός και «δολοπλόκος» στα θέματα του έρωτα, θέλουμε να αδυνατίσουμε, να κόψουμε το κάπνισμα είμαστε αγχώδεις, μας αρέσει η καθαριότητα και η μαγειρική, πιστεύουμε στα ζώδια και δεν έχουμε καταφέρει να λύσουμε τον κύβο του Ρούμπικ. 

Συγκεκριμένα η σειρά κατάταξης στην εν λόγω κατηγορία έχει ως εξής:

1. Πώς να τον κάνω να κολλήσει
2. Πώς να χάσω κιλά στην κοιλιά
3. Πώς να καθαρίσω το φούρνο
4. Πώς να λύσω τον κύβο του Ρούμπικ
5. Πώς να βρω δουλειά
6. Πώς να βρω τον ωροσκόπο
7. Πώς να φτιάξω κρέπες
8. Πώς να ξεπεράσω την πρώην μου
9. Πώς να αντιμετωπίσω το άγχος
10. Πώς να κόψετε το κάπνισμα

google-news Ακολουθήστε το paratiritis-news.gr στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις ειδήσεις.